Archief - Mac Mini 2010

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

bertpriem

Legacy Member
Mac Mini 2010. Nog in garantie. Perfect in orde. Weg wegens aanschaf nieuwe versie Mac Mini.


2,4 Ghz Intel Core 2 Duo
4 GB 1067 MHz DDR3 (standaard 2 GB)
320 GB HD
NVIDIA GeForce 320M 256 MB
HDMI out
versie Mac OS X Lion 10.7 (11A511)



Word samen verkocht met Canon printer type Pixma MP 520. U krijgt er nog 3 originele zwarte inktpatronen bij.


Minimumprijs met/zonder printer : 400/350 euro
Meeneemprijs met/zonder printer: 450/400 euro

Ik sluit af volgende week zondag 7 augustus om 18 u.

vinteg

Legacy Member
kdenk dat je verkoopsprijs wat hoog ligt. op mac2sell is de prijs 320€ +- en gezien dat dit de standaard is waar alle macsellers zich op basseren..

iTon

Legacy Member
Hierbij een bod van 330, zonder printer, exclusief verzending

bertpriem

Legacy Member
@vinteg : Deze is nog in garantie en heeft 2 GB geheugen meer. En de nieuwe Mac Mini 2011 heeft maar een processor van 2,3 ghz en de mijne heeft 2,4 ghz. Is iets sneller dus.
@Amphiprion : nee, dank u. enkel verkoop.
@iTon : bod is veel te laag maar ik zal het in beraad houden moest er geen hoger bod komen.

tijgerke

Legacy Member
@bertpriem: De nieuwe Mac Mini gebruikt een 2de generatie Core i5 (Sandy Bridge), deze is een pak sneller dan de Core 2 Duo die in jouw toestel zit, ook al heeft jouw cpu 100mhz meer.

(Beschouw het als een free up en succes met de verkoop, maar ik denk ook dat je prijs wat te hoog ligt.)

bertpriem

Legacy Member
@tijgerke : bedankt voor de info. Prijs is reeds aangepast in beginthread.

Whiteadder

Legacy Member
335 excl zonder printer.

Edit: Ik ben bereid je minimumprijs te bieden.

Whiteadder

Legacy Member
@ bertpriem

Ik heb mijn eigen bod verhoogd naar je minimumprijs. Misschien wil je dan wel eens antwoorden hier, via PM of via mail.
Ik heb opgemerkt dat je iedere dag na aflopen van je verkoop, online bent geweest. Het minste dat je dan kan doen is toch even antwoorden, ook al kan je je niet vinden in de prijs.

Mvg

Th1x4nG

Legacy Member
bertpriem zei:
@vinteg : Deze is nog in garantie en heeft 2 GB geheugen meer. En de nieuwe Mac Mini 2011 heeft maar een processor van 2,3 ghz en de mijne heeft 2,4 ghz. Is iets sneller dus.

Goeike :lol: Daarmee da ge zelf ne nieuwe gaat kopen zeker

bertpriem

Legacy Member
@whiteadder : Zolang er geen minimumprijs word geboden, word er niet verkocht. Is toch duidelijk vermeld in de thread. Onder de minimumprijs bieden heeft geen zin.

bertpriem

Legacy Member
@Th1x4nG : wie zegt er dat ik de 2,3 GHz versie ga kopen ? Er zijn nu drie nieuwe versies van de Mac Mini te koop.

Whiteadder

Legacy Member
bertpriem zei:
@whiteadder : Zolang er geen minimumprijs word geboden, word er niet verkocht. Is toch duidelijk vermeld in de thread. Onder de minimumprijs bieden heeft geen zin.

Ik had het hoogste bod, weliswaar onder je minimum. iTon zijn bod, onder dat van mij, zou je in beraad houden indien er geen andere biedingen kwamen.
Ik heb je in mijn PM aan u niet gevraagd hoe we het verder zouden afhandelen maar wel of je bereid was om te verkopen aan mijn geboden prijs (met je antwoord op iTon in het achterhoofd). Een simpele ja of nee hierop of een ander antwoord is niet gekomen.

Indien ik voor het aflopen nog verhoogd had naar 350 was hij eigenlijk nu al voor mij geweest. Als je alsnog aan je minimumprijs wenst te verkopen, wil ik mijn bod verhogen tot 350 zoals reeds eerder vermeld.
Ik kan het morgen of overmorgen komen oppikken. De bal ligt nu in jouw kamp, verkoop je of verkoop je niet aan mij?

Mvg

Edit: bod zonder printer voor de duidelijkheid

bertpriem

Legacy Member
Sorry voor al de problemen die ik je heb bezorgd, maar ik heb al zo veel problemen gehad met kopers dat ik een beetje wantrouwig ben geworden.

Ik zie dat je de minimumprijs hebt geboden. Zou je hem morgen kunnen komen halen ?

Pm send voor verdere afhandeling

Cowke

Legacy Member
Moest der verkoop niet doorgaan wil ik er wel 350 voor bieden :)
Stuur maar pm dan

Mvg

Whiteadder

Legacy Member
De verkoop gaat door, ik ga de Mini deze avond reeds afhalen.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan