homie6080
Legacy Member
Beste leden,
Ben nu al enkele maanden in bezit van een Caselabs TH10 dus men oude Littledevil case mag weg!
Deze case heb ik zo'n 3 maanden in gebruik gehad en een nieuwprijs van €455 betaald!
Was de 1e met deze case in europa.
Deze case heeft natuurlijk wel gebruiksporen het is eentje voor watercooling dus heb ik in de top een 480mm radvorm in gedremeld,daarboven had ik een bitspower radgrill opgemonteerd met een 480mm rad.
Er worden geen accesoirres meegeleverd en case moet worden opgehaald!
Heb er 2 custom vandal switches ingestoken en gesoldeert deze kunnen worden aangesloten dmv een molex!
Tevens zijn er maar 2 van de 4 front bezels aanwezig waar de andere 2 zitten zou ik niet weten (A)
1 van de frontbezel dat ik nog in men bezit heb heeft 2 kleine gaatje vanvoor heb deze opgevuld met zwarte popnagels tevens zit er in de 2e frontbezel een groter gat.
Veronderstel de persoon dat deze case zou kopen wel meer dan 3 slots zal gebruiken (fancontroller,dvdlezer,brander ect...)
Meer info:http://www.highflow.nl/behuizingen/littledevil/littledevil-ld-pc-v8-watercooling-pc-case-black.html
Nieuwprijs:€455
Meeneemprijs:€200
Case moet zowieso worden afgehaald in Vilvoorde (Vlaams-brabant).
Foto's:
http://i39.photobucket.com/albums/e186/homie6080/IMG_1473.jpg
http://i39.photobucket.com/albums/e186/homie6080/IMG_1474.jpg
http://i39.photobucket.com/albums/e186/homie6080/IMG_1475.jpg
http://i39.photobucket.com/albums/e186/homie6080/IMG_1476.jpg
http://i39.photobucket.com/albums/e186/homie6080/IMG_1477.jpg
http://i39.photobucket.com/albums/e186/homie6080/IMG_1478.jpg
http://i39.photobucket.com/albums/e186/homie6080/IMG_1479.jpg
http://i39.photobucket.com/albums/e186/homie6080/IMG_1480.jpg
http://i39.photobucket.com/albums/e186/homie6080/IMG_1481.jpg
De case toen ik hem gebruikte:
http://www.youtube.com/watch?v=ZQQwXJRITuA
http://i39.photobucket.com/albums/e186/homie6080/IMG_1349-1.jpg
http://i39.photobucket.com/albums/e186/homie6080/Naamloos-34.png
http://i39.photobucket.com/albums/e186/homie6080/eeef.png
~Homie
Ben nu al enkele maanden in bezit van een Caselabs TH10 dus men oude Littledevil case mag weg!
Deze case heb ik zo'n 3 maanden in gebruik gehad en een nieuwprijs van €455 betaald!
Was de 1e met deze case in europa.
Deze case heeft natuurlijk wel gebruiksporen het is eentje voor watercooling dus heb ik in de top een 480mm radvorm in gedremeld,daarboven had ik een bitspower radgrill opgemonteerd met een 480mm rad.
Er worden geen accesoirres meegeleverd en case moet worden opgehaald!
Heb er 2 custom vandal switches ingestoken en gesoldeert deze kunnen worden aangesloten dmv een molex!
Tevens zijn er maar 2 van de 4 front bezels aanwezig waar de andere 2 zitten zou ik niet weten (A)
1 van de frontbezel dat ik nog in men bezit heb heeft 2 kleine gaatje vanvoor heb deze opgevuld met zwarte popnagels tevens zit er in de 2e frontbezel een groter gat.
Veronderstel de persoon dat deze case zou kopen wel meer dan 3 slots zal gebruiken (fancontroller,dvdlezer,brander ect...)
Meer info:http://www.highflow.nl/behuizingen/littledevil/littledevil-ld-pc-v8-watercooling-pc-case-black.html
Nieuwprijs:€455
Meeneemprijs:€200
Case moet zowieso worden afgehaald in Vilvoorde (Vlaams-brabant).
Foto's:
http://i39.photobucket.com/albums/e186/homie6080/IMG_1473.jpg
http://i39.photobucket.com/albums/e186/homie6080/IMG_1474.jpg
http://i39.photobucket.com/albums/e186/homie6080/IMG_1475.jpg
http://i39.photobucket.com/albums/e186/homie6080/IMG_1476.jpg
http://i39.photobucket.com/albums/e186/homie6080/IMG_1477.jpg
http://i39.photobucket.com/albums/e186/homie6080/IMG_1478.jpg
http://i39.photobucket.com/albums/e186/homie6080/IMG_1479.jpg
http://i39.photobucket.com/albums/e186/homie6080/IMG_1480.jpg
http://i39.photobucket.com/albums/e186/homie6080/IMG_1481.jpg
De case toen ik hem gebruikte:
http://www.youtube.com/watch?v=ZQQwXJRITuA
http://i39.photobucket.com/albums/e186/homie6080/IMG_1349-1.jpg
http://i39.photobucket.com/albums/e186/homie6080/Naamloos-34.png
http://i39.photobucket.com/albums/e186/homie6080/eeef.png
~Homie



Ben zeer geïnteresseerd in een caselabs ook, kun je me anders misschien effe langs pm sturen wat je totale kosten waren? Zoals transport, douane,... Thx!