Archief - LitlleDevil case

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

homie6080

Legacy Member
Beste leden,



Ben nu al enkele maanden in bezit van een Caselabs TH10 dus men oude Littledevil case mag weg!
Deze case heb ik zo'n 3 maanden in gebruik gehad en een nieuwprijs van €455 betaald!
Was de 1e met deze case in europa.
Deze case heeft natuurlijk wel gebruiksporen het is eentje voor watercooling dus heb ik in de top een 480mm radvorm in gedremeld,daarboven had ik een bitspower radgrill opgemonteerd met een 480mm rad.
Er worden geen accesoirres meegeleverd en case moet worden opgehaald!
Heb er 2 custom vandal switches ingestoken en gesoldeert deze kunnen worden aangesloten dmv een molex!
Tevens zijn er maar 2 van de 4 front bezels aanwezig waar de andere 2 zitten zou ik niet weten (A)
1 van de frontbezel dat ik nog in men bezit heb heeft 2 kleine gaatje vanvoor heb deze opgevuld met zwarte popnagels tevens zit er in de 2e frontbezel een groter gat.
Veronderstel de persoon dat deze case zou kopen wel meer dan 3 slots zal gebruiken (fancontroller,dvdlezer,brander ect...)

Meer info:http://www.highflow.nl/behuizingen/littledevil/littledevil-ld-pc-v8-watercooling-pc-case-black.html

Nieuwprijs:€455
Meeneemprijs:€200


Case moet zowieso worden afgehaald in Vilvoorde (Vlaams-brabant).

Foto's:

http://i39.photobucket.com/albums/e186/homie6080/IMG_1473.jpg
http://i39.photobucket.com/albums/e186/homie6080/IMG_1474.jpg
http://i39.photobucket.com/albums/e186/homie6080/IMG_1475.jpg
http://i39.photobucket.com/albums/e186/homie6080/IMG_1476.jpg
http://i39.photobucket.com/albums/e186/homie6080/IMG_1477.jpg
http://i39.photobucket.com/albums/e186/homie6080/IMG_1478.jpg
http://i39.photobucket.com/albums/e186/homie6080/IMG_1479.jpg
http://i39.photobucket.com/albums/e186/homie6080/IMG_1480.jpg
http://i39.photobucket.com/albums/e186/homie6080/IMG_1481.jpg

De case toen ik hem gebruikte:

http://www.youtube.com/watch?v=ZQQwXJRITuA
http://i39.photobucket.com/albums/e186/homie6080/IMG_1349-1.jpg
http://i39.photobucket.com/albums/e186/homie6080/Naamloos-34.png
http://i39.photobucket.com/albums/e186/homie6080/eeef.png

~Homie

Phaetor

Legacy Member
Heb je een andere case nodig ? (Ruil?) Of enkel verkoop? Ik heb hier nog een 800D staan die ik wel weg wil doen; daarmee :)

homie6080

Legacy Member
Phaetor zei:
Heb je een andere case nodig ? (Ruil?) Of enkel verkoop? Ik heb hier nog een 800D staan die ik wel weg wil doen; daarmee :)

Lol heb hier een case staan dat wss groter is dan je kleerkast bij wijze van spreken:p
Toch bedankt ;)

Phaetor

Legacy Member
Neeje kheb zo'n inloop kleerkast, die is keigroot haha :p
Maar enfin, goed :) Veel succes met de verkoop

homie6080

Legacy Member
Phaetor zei:
Neeje kheb zo'n inloop kleerkast, die is keigroot haha :p
Maar enfin, goed :) Veel succes met de verkoop
Indien je foto's post of stuurt via pm kan ik er misschien is over nadenken
Vergeet niet deze case zou moeten opgehaald worden in vilvoorde he^^
Tevens verwacht ik ook opleg langs jouw kant.

stnvendetta

Legacy Member
TJ07 + opleg?
perfecte staat, custom plexi sidepanel.

homie6080

Legacy Member
stnvendetta zei:
TJ07 + opleg?
perfecte staat, custom plexi sidepanel.

Indien je foto's kan opsturen dan zou ik misschien wel eens geintresseerd kunnen zij ;)!

homie6080

Legacy Member
Voor €170 mag hij afgehaald worden!
Indien nog steeds niet verkocht dan gooi ik hem op andere verkoopsites.

[Mh]UnderGod

Legacy Member
kun je hem omvormen tot inverted atx? Of is de inverted atx pc-v8 een volledig andere case?

[Mh]UnderGod

Legacy Member
homie6080 zei:
Dit is helaas niet mogelijk.

Spijtig :( Ben zeer geïnteresseerd in een caselabs ook, kun je me anders misschien effe langs pm sturen wat je totale kosten waren? Zoals transport, douane,... Thx!
*free up*

homie6080

Legacy Member
Het is de litledevil dat te koop staat niet men huidige case Caselabs e...

[Mh]UnderGod

Legacy Member
homie6080 zei:
Het is de litledevil dat te koop staat niet men huidige case Caselabs e...

Zoals in pm uitgelegd, ik was aan het kijken naar een Caselabs case, maar die littledevil stond mij ook wel aan ;-)
Nu jij hebt een Caselabs case gekocht en wou info weten hoeveel het zou kosten aan transport/douane ;-)

*free up*

homie6080

Legacy Member
FrostyCookie zei:
zitten er fans bij?

Hier zitten geen fans bij kan er altijd enkele meeleveren,heb hier een schuif vol.
De case heb ik ook nieuw aangekocht gehad zonder fans of zonder accessoires,dit is een case dat puurt gemaakt is door een man en zo zijn eigen bedrijf is gestart en nu op volle toeren draait!
De pci brackets ect... heb ik zelf ook moeten aankopen deze kan ik denk ik wel nog meeleveren indien ik het doosje vind (A)
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan