Iphigeneia
Legacy Member
Beste,
Omdat ik 2 GTX560-ti hawks op de kop heb kunnen tikken wil ik graag naar en SLI bordje. Wat natuurlijk niet in deze case kan... :doh:
Case is nu net één maand jong (aankoopdatum 24-07-2011 te Tones).
Lian Li PC-Q08B
Factuur, doos en dergelijke allemaal aanwezig.
Min en meeneem: 95 euro
Dit is een mooie case i.c.m. ASUS P8H67-I -=Rev.3.0=-
Omdat ik 2 GTX560-ti hawks op de kop heb kunnen tikken wil ik graag naar en SLI bordje. Wat natuurlijk niet in deze case kan... :doh:
Case is nu net één maand jong (aankoopdatum 24-07-2011 te Tones).
Lian Li PC-Q08B
Factuur, doos en dergelijke allemaal aanwezig.
Min en meeneem: 95 euro
Dit is een mooie case i.c.m. ASUS P8H67-I -=Rev.3.0=-

