Archief - LGA1155 setup + lian li ex 503

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Foert

Legacy Member
te koop wegens verkleinen IT berg :

fractal design Arc midi R2
gigaybte z68x-ud7-b3 LGA1155
intel core i5 2500K nooit overklokt + standaard cooler
matrox g550 videokaart (pci-express x1 slot!!) met 2x dvi
corsair hx620 watt voeding modulair

minimumprijs: 230 euro meeneemprijs: 230 euro

Lian Li EX503
https://tweakers.net/pricewatch/288888/lian-li-ex-503/specificaties/
Supported storage drive interfaces: SATA, SATA II,
Opslag schijfgrootte: 8,89 cm (3.5"),
Maximumcapaciteit: 15 TB.
Kleur van het product: Zwart,
Certificering: CE, FCC.
Compatibele besturingssystemen: Windows 7, Vista, XP 64-bit Mac OS 10.4+ Linux, Fedora, Ubuntu.
Breedte: 17,5 cm, Diepte: 26 cm, Hoogte: 23,5 cm

- USB3.0 3.5” HDD External Enclosure (5 HDDbays)
- eSATA
- Hard disk read / write error detection
- Fan Fault Detection

Inclusief bekabeling (eSATA, USB3, power cable) en handleiding

minimumprijs: 65 euro
meeneemprijs: 75 euro verkocht aan ITfreak


alles enkel afhaling te tisselt.

cheers

Itfreak007

Legacy Member
1. Geef direct 75 euro exclusief voor Lian Li EX503, indien verzending mogelijk is en punt 2 ok is;
2. Staat van het toestel, enige mankementen?

Dynobuster

Legacy Member
Hoeveel voor moederbord? Is het nog in orde? Kan het met verzending via de post ? Dan wel goed verpakken. Wil voor de verzending betalen.

Zarkh

Legacy Member
Interesse in de CPU + voeding, hoeveel had je er graag voor gehad?
Is redelijk dringend...

Foert

Legacy Member
@dynobuster: sorry, vind het veel te fragiel voor verzending. in verleden al vanalles voorgehad met verzending, dus nee dank u.
ben wel af en toe in oudenaarde en gent.. ben je overdag vrij? dan kunnen we misschien ergens afspreken en het gewoon zo afhandelen.

@ zarkh: cpu gaat gemiddeld overal toch nog rond de 90 a 100 euro. voeding gaat enkel weg als case ook weg gaat.

@ITfreak: er zijn geen mankementen aan de lian li. ging hem gebruiken als backup voor mijn nas, maar is er eigenlijk nooit van gekomen. verzending moet ik checken. 't is ook echt zwaar.. ben je overdag soms thuis ? ik moet ergens de komende dagen naar hasselt voor mijn werk..

Itfreak007

Legacy Member
@Foert,

Ik sta in 2 posten te werken (deze week met de late 14h-22h, de week erna 06-14h), dus dat is niet echt een optie, maar ik schat toch dat ie toch niet echt zwaarder weegt dan een Dell SMF. Verzending via kiala zou dan wel doenbaar moeten zijn.

Warfront

Legacy Member
fractal design Arc midi R2
gigaybte z68x-ud7-b3 LGA1155
intel core i5 2500K nooit overklokt
corsair hx620 watt voeding modulair

200 euro excl

Foert

Legacy Member
@warfront : het moederbord is al gereserveerd voor dynobuster voor 35 euro. de rest is nog beschikbaar.

Gio_320

Legacy Member
Niet meer compleet te koop dus?




Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

Foert

Legacy Member
pm gestuurd met info en vragen naar dynobuster, gio_320 en itfreak.

Rambo007

Legacy Member
Foert zei:
@warfront : het moederbord is al gereserveerd voor dynobuster voor 35 euro. de rest is nog beschikbaar.
Ik zie nergens een bod van 35 euro van dynobuster hier en via pm deal sluiten is tegen de regels

Gio_320

Legacy Member
Rambo007 zei:
Ik zie nergens een bod van 35 euro van dynobuster hier en via pm deal sluiten is tegen de regels

Staat ook nergens dat er een deal gedaan wordt via pm...


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

Kwertie

Legacy Member
Er staat wel dat er een akkoord is en dat zien we hier niet in het topic.
Kwestie van transparantie graag het bod ook hier (laten) plaatsen.

Dynobuster

Legacy Member
hierbij dus: ik heb bod van 35 gedaan voor het mobo. Is nog niet perse volledig compleet afgesproken, dus de verkoop is nog niet gebeurd, nog 100% zeker. Er zijn een paar zaken die het wat moeilijk maken. Mijn excuses ik ben nog redelijk nieuw op dit forum.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan