De prijs is een ophaalprijs. Inclusief verzendkosten doe ik het voor 40 euro. Ik verzend niet via Kiala: veeeeeel teveel problemen mee gehad. Ik verzend alleen verzekerd. Ik kom van Nederland dus de verzendkosten zijn iets hoger daarom. Degene met de eerste PM wordt hij aan verkocht.