Archief - Lenovo yoga 2 ultrabook

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Emiel Goelen

Legacy Member
Model dat hier beschreven staat, azerty.
Minder als een jaar oud, met factuur/garantie/doos. Eventueel met vette sticker uit Australië met een dingo op.
Lichte laptop, kan omklappen tot een tablet, goeie staat, meer dan krachtig genoeg.

mag weg omdat ik een laptop van het werk krijg.

Lenovo Yoga 2 Pro 13 i5 59427114 Azerty - Laptopshop.be

Bieden vanaf 750, maandag sluit ik af.

MajorK

Legacy Member
Emiel Goelen zei:
Model dat hier beschreven staat, azerty.
Minder als een jaar oud, met factuur/garantie/doos. Eventueel met vette sticker uit Australië met een dingo op.
Lichte laptop, kan omklappen tot een tablet, goeie staat, meer dan krachtig genoeg.

mag weg omdat ik een laptop van het werk krijg.

Lenovo Yoga 2 Pro 13 i5 59427114 Azerty - Laptopshop.be

Bieden vanaf 750, maandag sluit ik af.

Mogelijk interesse door een collega van mij. Indien je 550 euro zou overwegen, kan ik hem dit model voor stellen.

Emiel Goelen

Legacy Member
MajorK zei:
Mogelijk interesse door een collega van mij. Indien je 550 euro zou overwegen, kan ik hem dit model voor stellen.

MajorK, ik hou het in het achterhoofd maar een laptop die 1300 euro heeft gekost, 10 maanden oud is, in de staat waarin hij zich bevindt, met facturen, etc ...
Kan moeilijk geloven dat die laptop nog zo weinig waard zou zijn. QHD kleurgetrouw scherm, lange batterijduur, krachtige mobiele CPU, veel RAM, 256GB SSD, dat ding kan op alle vlakken nog mee wat er nu op de markt is.

700 wil ik nog wel noteren. Zie maar :)

L

MajorK

Legacy Member
Emiel Goelen zei:
MajorK, ik hou het in het achterhoofd maar een laptop die 1300 euro heeft gekost, 10 maanden oud is, in de staat waarin hij zich bevindt, met facturen, etc ...
Kan moeilijk geloven dat die laptop nog zo weinig waard zou zijn. QHD kleurgetrouw scherm, lange batterijduur, krachtige mobiele CPU, veel RAM, 256GB SSD, dat ding kan op alle vlakken nog mee wat er nu op de markt is.

700 wil ik nog wel noteren. Zie maar :)

L

Toestel is waarschijnlijk wel meer waard als ik je hier voorstel maar je moet natuurlijk de juiste kopers vinden. 2de hands portables zakken snel in waarde.
Indien je toch zou overwegen voor die 550 euro laat me dan iets weten dan geef ik dit door aan collega of die interesse en geld heeft. Zelf heb ik al genoeg systemen staan :).

Abzurd

Legacy Member
Is de laptop nog steeds beschikbaar? Ik kijk zo meteen even wanneer ik thuis ben! Laat je zo snel mogelijk iets weten.

Emiel Goelen

Legacy Member
Ik woon in Limburg, maar ben redelijk flexibel met waar ik allemaal naartoe rij enzo. Ben elke dag in het Antwerpse, heb vrienden in Brussel, Leuven en Gent die ik eventueel kan bezoeken na onze zakelijke transactie.
Momenteel heb ik hem wel opzij staan voor iemand anders, maar ik zal daar zsm uitsluitsel over geven nu.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan