Archief - Lenovo ThinkPad Edge 11,6 inch Dual-Core (2 x 1,30GHz)

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

tintin1988

Legacy Member
Volledige naam v/h toestel:
Lenovo ThinkPad Edge 11 NVZ24MB Azerty

Merk: Lenovo (Vroeger het welbekende
bedrijf "IBM", voor degenen die dat nog
weten)

Klik vooral op de hieronder staande weblink
om naar de productpagina v/h toestel
te kunnen gaan...

Lenovo ThinkPad Edge 11 NVZ24MB Azerty - Laptopshop.be
edge-11-nvz24mb-azerty.html

===========
===========

Toestel werd op 1 januari 2011
(01/01/2011) gekocht bij: Coolblue
(Laptopshop.be) te Antwerpen
voor 564 EURO.

Hierbij had ik ook een klein muisje aangeschaft
(draadloos) van het merk Logitech,
t.w.v. 36 EURO.

Exacte naam van de muis ->
Logitech M305 Draadloze Optische muis.

Daarnaast had ik ook een stevige zwart
laptop-tasje erbij gekocht t.w.v. 15 EURO.
Met dit tasje bescherm je de laptop uiterst
goed.

En als laatst krijgt u er ook nog een HDMI
kabel bij, t.w.v. 10 EURO, waarmee u de laptop
eventueel op een groter scherm of televisie kunt
aansluiten met HD kwaliteit.

ALLES IN TOTAAL had me dit zo'n 625 EURO
gekost.

Is ZEER ideaal voor mensen die vaak
onderweg zijn of vaak op reis gaan en
graag met een klein krachtig laptop
willen werken...

=======
Beknopte specificaties
=======

Schermdiagonaal: 11,6 inch

Type beeldscherm: Glanzend

Processor: AMD Athlon(tm) II Neo K325
Dual-Core Processor (dus 2x 1,30 GHz)

Intern RAM-geheugen: 4 GB

Opslagcapaciteit: 320 GB

Windows 7 Home Premium

6 Cell Li-Ion-accu
(Gaat bij intensief gebruik zeker 2 uren mee
en bij normaal gebruik minstens 3 uren...)

Garantie loopt door tot 1 januari 2013

Toestel is in perfecte staat, is nog geen 1
jaar oud en mag uitgebreid getest worden...

=======
VRAAGPRIJS: 400 EURO
=======

11,6 inch is niet extreem klein
maar ook niet super groot, dus ideaal
om overal moeiteloos mee te nemen...

Oplader, kabels en toebehoren materiaal
+ factuur (garantie) zit er allemaal bij.

Ik ben een Turkse jongen en dat geef ik
graag toe en ik ben een eerlijke verkoper.

Biedingen onder mijn vraagprijs kan ik moeilijk
accepteren aangezien ik in nog geen 1 jaar
"""225""" EURO verlies maak...

De reden van verkoop is gewoon omdat ik een
desktop wil aanschaffen en mijn laptop eigenlijk
praktisch niet meer overal meesleep.

Indien interesse, stuur gerust een PB
of bel mij op het nummer 0488/222.808

Ik woon in een klein dorpje in Limburg,
namelijk in Meeuwen-Gruitrode
(dichtbij Genk, Houthalen, Peer en Bree)

Vriendelijke groeten,
Mehmet
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan