Archief - Lenovo T540P laptop

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Veriac

Legacy Member
GPU?
Resolutie?
Originele HDD bijgeleverd?
Origineel besturingsysteem licentie aanwezig? Zo ja, welke?

Grts

PVL

Legacy Member
Ik kan originele HDD meeleveren indien gewenst.
GPU HD 4600
Besturingssysteem zie boven is Windows 10 PRO versie met retail key dus legaal.
Scherm: HD -> 720P+ -> 1366x768
Komt ook met CD bay. Je kan er dus tweede 2.5" HDD insteken indien je dat wilt met SSD bay. (5-10 euro)
t540p bay | eBay

Ook normaal heb je een caddy voor smalle ssd nodig ik gebruik gewoon rubertjes, werkt perfect. Kost rond 7 euro indien je alles "deftig" wil doen en een carrier voor wilt kopen (overbodig).

Verder start laptop sneller op dan mijn desktop met i7 4790k
Applicaties werken even snel.

Veriac

Legacy Member
PVL zei:
Ik kan originele HDD meeleveren indien gewenst.
GPU HD 4600
Besturingssysteem zie boven is Windows 10 PRO versie met retail key dus legaal.
Scherm: HD -> 720P+ -> 1366x768
Komt ook met CD bay. Je kan er dus tweede 2.5" HDD insteken indien je dat wilt met SSD bay. (5-10 euro)
t540p bay | eBay

Ook normaal heb je een caddy voor smalle ssd nodig ik gebruik gewoon rubertjes, werkt perfect. Kost rond 7 euro indien je alles "deftig" wil doen en een carrier voor wilt kopen (overbodig).

Verder start laptop sneller op dan mijn desktop met i7 4790k
Applicaties werken even snel.

Kan je even het type nummer van het toestel vermelden, thnx.

Jammer van de heel lage resolutie en de intel hd wel.

PVL

Legacy Member
Resolutie is de enige reden dat ik dit laptop verkoop aangezien ik een 2560x1440 monitor heb en kan moeilijk downgraden. Wie 1080P monitor van 22" gebruikt zal normaal gezien geen last van resolutie hebben. HD 4600 is perfect. Je zal wel geen videobewerking kunnen doen of games op ultra spelen maar de rest zoals browsing, FHD videos bekijken, enz is even snel als niet sneller dan op vele high end gaming laptops die ik getest heb. Trouwens die schakelen zelf naar Inter graphics bij gewoon gebruik.
TYPE NUMEER: 20BFS0ST0P

PVL

Legacy Member
BTW ik heb die Windows 10 PRO van je gekocht voor mijn pc. Bij deze laptop is het OEM licentie.

Veriac

Legacy Member
PVL zei:
BTW ik heb die Windows 10 PRO van je gekocht :P

Oow ja haha. Maar ik zelf blijf Windows 7 gebruiken daarmee dat ik me afvroeg of het originele besturingsysteem waarschijnlijk Windows 7 Professional? ook meegeleverd zou worden met licentie.

PVL

Legacy Member
Waarom nog steeds windows 7? Je hebt redelijke snelheidsverlies als je niet upgrade.

PVL

Legacy Member
Volledige info
model.jpg

PVL

Legacy Member
Ik sluit donderdag (morgen) af om 20.00 met een snipper van 5 min.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan