Archief - Lenovo Flex 2 - 15" - 128Gb SSD - 8Gb Ram - Touchscreen

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Compact93

Legacy Member
Bij deze verkoop ik mijn (bijna) 2 maanden 'oude' Lenovo laptop. Dit wegens toch de voorkeur hebben voor Mac.
Had dit oorspronkelijk gekocht om te programmeren, en mijn Mac die ik nu heb enkel 'privé' te gebruiken, maar ik doe het steeds weer op m'n Mac.


Het gaat over het volgende toestel:
Lenovo Flex 2
15" Touchscreen
128Gb SSD
8Gb ram
4th Gen Intel® Core™ i5-4200U

Toetsenbord: Qwerty (om te programmeren is dat héél handig) met toetsenbordverlichting.
Je kan deze helemaal omplooien, zodat enkel het scherm voor je staat.

Werkt zeer snel met photoshop, dreamweaver, illustrator, indesign, ...

Is maar een aantal keren opgeladen, dus de batterij is in nieuwstaat.

Heb hem gekocht bij Lenovo zelf, waar ook de uitgebreide specificaties te bekijken zijn: Lenovo Flex 2


Komt met de doos, de opladers, boekjes en het factuur! Heb hem zelf gekocht voor 577 euro.



Prijs: 400 euro

Toestel kan afgehaald, getest en bekeken worden in Wilsele (nabij Leuven).
Verzending kan op kosten en risico van de koper!
> Afhaling geniet de voorkeur!


Foto's zien? Stuur gerust een bericht!

Moes

Legacy Member
Hoe lang gaat de batterij mee? Doos nog aanwezig?


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

Compact93

Legacy Member
De batterij gaat bij een volledige lading ongeveer een 5 à 6 uur mee. Is maar een paar keer opgeladen!

Als ik er mee bezig was in Photoshop/Illustrator/.. haalde ik er een 2 à 3 tal uren uit. Wel intensief gebruik dan!


En de doos is uiteraard nog aanwezig! :)

Warezdude124

Legacy Member
is het de 1080p variant of de 768? glossy of mat, ips of tf scherm? Zou je ook iets kunnen zeggen over de helderheid en kijkhoeken? nogal vaak een probleem bij lenovo ;)
Is 400€ de meeneemprijs?

Compact93

Legacy Member
Zoals ook al in een berichtje gezegd:

Het is de 1080p inderdaad, met een glossy IPS scherm!
De helderheid is zeer fel, en ook voor de kijkhoeken heb ik zelf (en andere mensen naast me) nog geen problemen ondervonden!


400 is inderdaad de meeneemprijs!
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan