Archief - LAPTOPS @ 1 EURO

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Deus-ex

Legacy Member
Laptops :


--- Acer :


Aspire 5020 m/n:MS2171
POST enzo , geen OS installed
256DDR
VGA: X700
Turion ML34
15.4inch LCD
80GB HDD
GEEN OPTICAL DRIVE en Front plate!
GEEN Batterij !
GEEN LADER!


Coverplate moet ik nog vinden.
bod Ernest 20euro



Aspire 3680 m/n:ZR1

CPU: Intel celeron 430 1.73hjz
geheugen upgrade naar 1GB ram
DVDrw
MET VISTA LICENTIE
60gb hdd s-ata
No OS installed
Scherm Hinge Links afgebroken maar opent en sluit nog : vervangstukken op ebay zijn rond de 25euro te vinden.
LCD toont uiterst rechts een dunne verticale lijn , maar ik heb er mee leren
leven. foto indien gewenst.
batterij gaat +- 1.30 uur mee
+lader


bod Ernest 20euro

Aspire 3003WLMi
NO POST enkel de LEDS die oplichten en de fan spint ! = novideo
Mobile sempron 3000+
NO hdd nu maar ik kan wel checken of er eentje in zit
LCD Visueel ok
GEEN BATTERIJ!
GEEN LADER !



Startbod 1euro


--- Compaq / HP:



Compaq Series PP2140 : P1505EEAP200X520WC25E
P4
batterij werkt
dvd lezer + cd rw
Scherm OK
Post meestal maar valt op momenten uit
GEEN LADER
HDD aanwezig maar specs onbekend


Startbod 1euro

HP branded Compaq 6830s m/n:K05EAU UUG
no specs , heeft waterschade
LCD visueel OK!
Geen specs
Batterij aanwezig!
GEEN LADER

Startbod 1euro


--- Dell:


Latitude CP

Geen lader :doc:
LCD KAPUT


Startbod 1euro

Ik heb ook nog enkele Fujitsu staan : C2D en Pentium M's PM voor intresse!

Che Guevara

Legacy Member
wanneer word er afgesloten ?

stuur maar in pm wat je nog hebt staan

30 euro op totaal

m1st3r

Legacy Member
totaal packet 40 euro.

je komt ook in Antwerpen ? (staat in je locatie )

Als je nog iets hebt, laat maar iets weten e.

mvg

Deus-ex

Legacy Member
50 euro reavermaster genoteerd afsluit is zaterdag avond om, 22u

groeten!

x-freeZe

Legacy Member
Kan je iets specifieker zijn omtrent de waterschade van de hp compac laptop? Spreken we hier over een glas over de laptop of over buitenstaan in de regen ). Interesse naar het LCD paneel.

m1st3r

Legacy Member
voor de Aspire 3680 en 5020 + Compaq PP2140 55eu excl.
eventueel foto's aub, als mogelijk.

voor : HP branded Compaq 6830s m/n:K05EAU UUG
Zit alles nog in of heb je sommige componenten uitgehaald ?

mvg

Deus-ex

Legacy Member
m1st3r zei:
voor de Aspire 3680 en 5020 + Compaq PP2140 55eu excl.
eventueel foto's aub, als mogelijk.

voor : HP branded Compaq 6830s m/n:K05EAU UUG
Zit alles nog in of heb je sommige componenten uitgehaald ?

normaal zit er nog alles in , maar het kan zijn dat er een hardeschijf is uitgehaald om te recoveren , maar 9/10 is deze toch fubar
foto´s gaan moelijk atm

kga nog eens goed nadenken over je bod..

mvg

x-freeZe zei:
Kan je iets specifieker zijn omtrent de waterschade van de hp compac laptop? Spreken we hier over een glas over de laptop of over buitenstaan in de regen ). Interesse naar het LCD paneel.
heb LCD er even uit gehaald , en lijkt in perfecte staat te zijn... geen waterplekken.

er is melk ofzo over gemorst .



Oh jah ! Als er op het object wordt geboden tijdens het laatste uur, dan zal de afsluit tijd verlengt worden met 15min! dit om iedereen een faire kans te geven.

Deus-ex

Legacy Member
bod optifly 45€ HP branded Compaq 6830s m/n:K05EAU UUG geacepteerd. check pm

m1st3r bod 55€ Aspire 3680 en 5020 + Compaq PP2140 geacepteerd. check pm

sorry voor de anderen. maar de rest mag nog ook weg.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan