Archief - laptop onderdelen ram ,hd ....

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

portégé

Legacy Member
diverse geheugen latjes voor laptopkes

256mb pc2100 en pc2700 10 tal teveel

512mb 4200 en 5300 mogen er een 20 tal weg

1 gig 4200 en 5300 mogen er een 10 tal weg

gewoon teveel van afbraak laptop

bieden kunnen per stuk of alles ineens

harde schijven laptop 2,5"

Hitachi 20 gig 4200rpm ata
30 gig 4200rpm ata
40 gig 4200rpm ata
60 gig 4200rpm ata
Toshiba 20 gig 4200rpm ata
seagate 160gig 5400rpm ata

heb hopen afbraak laptopkes op zoek achter onderdeel laat gerust weten medion, acer ,dell, hp ,packard bell enz

portégé

Legacy Member
nog een Hitachi travelstar 120 gb ata erbij

alweer eentje bij

Western Digital Scorpio Blue WD800VE, 80GB PATA-100, 8MB, 5400rpm

ale niemand hd en ram nodig ?

Pedroo

Legacy Member
Heb je nog:

478-pin micro-FCPGA
Socket M

CPU's liggen? (liefst boven 1.6 ghz, want die heb ik nu.. (T5500))
Zoek een upgrade (niet per sé nodig, maar indien prijs me aanstaat ofzo..)

robbeke

Legacy Member
seagate 160gig 5400rpm ata
hoeveel moet deze inclusief kosten?
kan je dit via pm ook even laten weten , want vergeet nogal snel waar ik mijn onderdelen gevonden heb...

reavermaster

Legacy Member
Hitachi 20 gig 4200rpm ata : 3e
30 gig 4200rpm ata : 5e
40 gig 4200rpm ata : 7e
60 gig 4200rpm ata: 9e
Toshiba 20 gig 4200rpm ata : 3e
seagate 160gig 5400rpm ata : 17e excl
Hitachi travelstar 120 gb ata : 12e excl
Western Digital Scorpio Blue WD800VE, 80GB PATA-100, 8MB, 5400rpm : 10e

Totaal 66e excl/opgehaald

yorvik

Legacy Member
Hallo, Ik zoek nog een Harde schijf voor mijn DEL XPS15 (2008).
Deze 160GB 5400 RPM SATA HDD, zat in mn laptop maar is kapot. Waardoor ik niks meer kan doen met mijn laptop.

portégé

Legacy Member
heb reacties beantwoord . Reavermaster biedingen zijn te laag liggen niet op mijn rug kunnen altijd eens van pas komen gaan enkel weg als er goeie biedingen op komen

kiss1

Legacy Member
Western Digital Scorpio Blue WD800VE, 80GB PATA-100, 8MB, 5400rpm

17€ incl. verzending met zo een bubbel envelop
wel graag eerst een error scan met HDTune, geen snel test

portégé

Legacy Member
kiss voor 1 schijfje ga ik echt geen scan beginnen doen bubbel envelop enz voor 10 € over te houden en er een uur werk insteken. scan , scan plaatsen , post gaan enz ...
moest je in de buurt zijn mag je altijd eentje komen halen .

kiss1

Legacy Member
portégé zei:
kiss voor 1 schijfje ga ik echt geen scan beginnen doen bubbel envelop enz voor 10 € over te houden en er een uur werk insteken. scan , scan plaatsen , post gaan enz ...
moest je in de buurt zijn mag je altijd eentje komen halen .

verzending zal iets van 2€ kosten, hou je nog 15€ over
ik wil die test ook wel zelf doen maar dan met garantie dat ik mijn geld terug krijg indien er fouten op de schijf zijn

portégé

Legacy Member
kiss1 zei:
verzending zal iets van 2€ kosten, hou je nog 15€ over
ik wil die test ook wel zelf doen maar dan met garantie dat ik mijn geld terug krijg indien er fouten op de schijf zijn

is dan wel verzending zonder track en trace ?

kiss1

Legacy Member
weet ik;
maar voorwaarde is, niet goed geld terug, als ik ze zelf moet testen

portégé

Legacy Member
als ze dan ook maar terug komt . maar vrees er niet voor alles waarvan ik maar twijfel gaat normaal in vuilbak . veel hd komen meestal uit laptopkes met defecte moederborden tot op heden heb ik nog geen klachten gekregen over harde schijfjes . stuur maar pb
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan