Che Guevara
Legacy Member
heb hier zojuist nen dv6000 binnengekregen
hd ram scherm zijn geript
zonder lader
hoekje aan de casing van scherm rechts onderaan is afgebroken halve vierkante cm
vista home licentie
was nen turion 64 of zo
gaf ene lange en twee korte tuuts bij opstarten
had het scherm nodig en da is er dus uit
batterij steekt er nog in geen idee hoe lang ze het uithoud
start 1 euro
meeneem 15 euro
sluit af 24 u na laatste bod
hd ram scherm zijn geript
zonder lader
hoekje aan de casing van scherm rechts onderaan is afgebroken halve vierkante cm
vista home licentie
was nen turion 64 of zo
gaf ene lange en twee korte tuuts bij opstarten
had het scherm nodig en da is er dus uit
batterij steekt er nog in geen idee hoe lang ze het uithoud
start 1 euro
meeneem 15 euro
sluit af 24 u na laatste bod
