XerberuZ
Legacy Member
moederbord asrock a330ion gekocht hier op het forum
zeer goed bord met meer sata aansuitingen dan de andere en met x16 slot om eventueel nog een sata raid kaart erin te steken
met 2 latten van 2 gb ddr3 ( 4 gb )
case sonata 3 met veel gebruikssporen ( hier op het forum van foert gekocht )
psu recom 550 watt met doos en factuur van 17/12/ 2010
4 in 1 2.5 hotswap adaptor
nieuwe sata dvd rw
draait nu reeds continu sinds nieuwjaar zonder 1 probleem
zeer stabiel en goed bruikbaar .
bijkomend mag ook mijn 8 poorts tp link Gbit switch weg ( enkel indien de server weg gaat )
af te halen te kapelle op den bos
min 125
meeneem 150 . ( indien vandaag nog afgehaald 120 meeneem )
indien er redelijke prijzen voor gegeven worden mag hem ook in stukken weg
staat ook op andere plaatsen te koop
zeer goed bord met meer sata aansuitingen dan de andere en met x16 slot om eventueel nog een sata raid kaart erin te steken
met 2 latten van 2 gb ddr3 ( 4 gb )
case sonata 3 met veel gebruikssporen ( hier op het forum van foert gekocht )
psu recom 550 watt met doos en factuur van 17/12/ 2010
4 in 1 2.5 hotswap adaptor
nieuwe sata dvd rw
draait nu reeds continu sinds nieuwjaar zonder 1 probleem
zeer stabiel en goed bruikbaar .
bijkomend mag ook mijn 8 poorts tp link Gbit switch weg ( enkel indien de server weg gaat )
af te halen te kapelle op den bos
min 125
meeneem 150 . ( indien vandaag nog afgehaald 120 meeneem )
indien er redelijke prijzen voor gegeven worden mag hem ook in stukken weg
staat ook op andere plaatsen te koop

woon nu in morkhoven...