Archief - Intel Core2Duo T2300 cpu + Dothan 740

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

gillegun

Legacy Member
1) Hierbij aangeboden: werkende Intel Core Duo Centrino T2300 processor voor laptops.

Socket: PBGA479, PPGA478
Snelheid: (2*)1.66Ghz
FSB: 667Mhz (QDR 166MHz)
Bus Multiplier: 10x (in bios kan die ingesteld worden van 6x tot 10x)
L2-Cache: 2MB
Voltage: minimum 0.95V tot maximum 1.30V (hangt af van welke snelheid ie draait (energiebesparende modus-performance modus, kan zelf ingesteld worden in BIOS of in windows)

Meeneemprijs (ophalen): 10 euro

Intel® Core

(Liefst ophalen)

2) Intel Pentium M Dothan 740
1733Mhz kloksnelheid
533Mhz bussnelheid
multiplier: 13x
478Pin
Socket 479
2MB L2-Cache

bieden

Intel® Pentium® M Processor 740 (2M Cache, 1.73 GHz, 533 MHz FSB)with SPEC Code(s)SL7S8, SL7SA, SL86B

(liefst ophalen)

gillegun

Legacy Member
prijs voor de Intel Core Duo T2300E: meeneemprijs 10 euro (ophalen)
Andere cpu: 5 euro (ophalen)

spotprijzen (denk ik toch)

corodo

Legacy Member
gillegun zei:
prijs voor de Intel Core Duo T2300E: meeneemprijs 10 euro (ophalen)
Andere cpu: 5 euro (ophalen)

spotprijzen (denk ik toch)

15€ voor de Intel Core Duo T2300E als je wil verzenden
ik kan er onmogelijk omkomen

gillegun

Legacy Member
@Corodo: bod genoteerd. Ik wacht nog even af. Er zijn misschien mensen die er willen omkomen, en dat geef ik prioriteit:s. Ondertussen ga ik al op zoek, hoe ik een cpu kan opsturen zonder dat ze stuk gaan:s Hopelijk begrijp je mijn reactie.

greets, Gillegun

corodo

Legacy Member
gillegun zei:
@Corodo: bod genoteerd. Ik wacht nog even af. Er zijn misschien mensen die er willen omkomen, en dat geef ik prioriteit:s. Ondertussen ga ik al op zoek, hoe ik een cpu kan opsturen zonder dat ze stuk gaan:s Hopelijk begrijp je mijn reactie.

greets, Gillegun

en verzende in een bubbel envelop ? heb ik al heel veel gedaan nog nooit een cpu gebroken gehad

gillegun

Legacy Member
@Corodo ik check dit even na.

btw: er zijn meedere exemplaren aanwezig ;)

corodo

Legacy Member
hoe bedoel je meedere exemplaren aanwezig ? allemaal hetzelfde types ?
of zijn het andere cpus ?
laat anders eens gerust horen . heb je soms geen cpu van de reeks 7xxx tot 7700 socket 479 ligen ?

gillegun

Legacy Member
ik heb van beide types meerdere exemplaren aanwezig

en ik heb geen in de reeks van 7*** enkel de Intel pentium 740 en intel core duo T2300E

greets

gillegun

Legacy Member
@corodo: nog steeds geintereseerd in intel core duo t2300 ?
greets

gillegun

Legacy Member
mimimum 1 kan opgestuurd worden (ik heb een oude mobo socket uitgeknipt, en cpu daar in gestopt, zodanig dat tijdens verzending de pins niet afbreken).

10 euro als je komt ophalen
15 euro voor verzending

greets

(deze is al verkocht) maar ik heb er nog liggen
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan