Archief - In Win 805 Zwart aangeboden

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Erra

Legacy Member
In Win 805 aangeboden, slechts 3 weken jong.

Reden van verkoop: ik wacht reeds 2 jaar tot iemand een aangename inverted case op de markt brengt. Drie weken na deze case te bestellen komt Corsair met de 600c. FML.

Aangezien een inverted case beter past binnen mijn opstelling verkoop ik deze 805.

Splinternieuw, mits volgende aanpassingen die ik heb toegebracht:

Front: 2x140mm fans - deze paste niet (zeer vreemd), dus heb ik de vijsgaatjes iets groter gemaakt zodat het nu wel mogelijk is om 2 140mm fans aan de voorkant te bevestigen (ook 2x120mm is mogelijk).

2 kleine gaatjes in mobo plate (gebruik om reservoir te bevestigen).
Aangezien de case volledig van verduisterd glas is voorzien zie je dit nauwelijks tot zelf niet. Kan vanaf dit weekend foto's voorzien indien nodig (dan haal ik alles eruit) :)

Verzending zal op zo'n €8 a €16 komen.
Had er graag nog zo'n €130 voor gekregen (nieuwprijs was €165 bij Caseking).
Ophalen kan natuurlijk ook!
Komt met originele doos.

o0rWUDQ.jpg

RwANvnJ.jpg

alain-s

Legacy Member
Off topic waarom ben je dan niet voor een Silverstone TJ07 gegaan bestaat al sinds 2007 en kan je zo naar inverted omzetten. + Deze case is perfect voor waterkoeling.

Erra

Legacy Member
alain-s zei:
Off topic waarom ben je dan niet voor een Silverstone TJ07 gegaan bestaat al sinds 2007 en kan je zo naar inverted omzetten. + Deze case is perfect voor waterkoeling.

Ik ben totaal geen fan van die Silverstone serie, die Raven kasten vind ik echt spuuglelijk (ik hou van minimalistische kasten, vandaar de 600C) :) En vind hun grotere kasten ook wat prijzig (gaan snel naar €250 als ik me niet vergis).

Darkside331

Legacy Member
Voor mensen die twijfelen. Heb dezelfde case en ze oogt zeer mooi.

Free up

TDarioke

Legacy Member
Kgaan een bodje doen van €100 excl. niet dat ik de €130 niet zou willen geven, want het is echt een prachtige case, maar zit met beperkt budget :/ (normaal slechts €78 beschikbaar, oeps)

Erra

Legacy Member
TDarioke zei:
Kgaan een bodje doen van €100 excl. niet dat ik de €130 niet zou willen geven, want het is echt een prachtige case, maar zit met beperkt budget :/ (normaal slechts €78 beschikbaar, oeps)

Genoteerd, maar €100 is me iets te weinig
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan