counter69
Legacy Member
Goeidag,
Ik heb hier een iMac 21,5" staan, aangekocht op 09/2010, dus juist
een jaartje oud. Met pijn in het hart moet ik hem wegdoen. Jammer,
want dit is echt zo'n mooie machine.
Eens je voor een mac kiest, wil je nooit nog terug naar Windows.
Wat steekt er allemaal in :
Core i3 3.06Ghz Proccesor
4Gb 1333Mhz DDR3 Geheugen
500Gb Harde Schijf
Radeon HD 4670 SD
De reden waarom ik deze verkoop is omdat ik nu een macbook gebruik
voor school, en deze iMac dan een beetje overbodig is.
Dit zoekertje staat ook op 2dehands.be, daar kun je wat foto's bekijken :
IMac 21,5", Medio 09/2010 , Core i3 3.06Ghz - Te koop | 2dehands.be
Meeneemprijs : 700€
Ik heb hier een iMac 21,5" staan, aangekocht op 09/2010, dus juist
een jaartje oud. Met pijn in het hart moet ik hem wegdoen. Jammer,
want dit is echt zo'n mooie machine.
Eens je voor een mac kiest, wil je nooit nog terug naar Windows.
Wat steekt er allemaal in :
Core i3 3.06Ghz Proccesor
4Gb 1333Mhz DDR3 Geheugen
500Gb Harde Schijf
Radeon HD 4670 SD
De reden waarom ik deze verkoop is omdat ik nu een macbook gebruik
voor school, en deze iMac dan een beetje overbodig is.
Dit zoekertje staat ook op 2dehands.be, daar kun je wat foto's bekijken :
IMac 21,5", Medio 09/2010 , Core i3 3.06Ghz - Te koop | 2dehands.be
Meeneemprijs : 700€
