Bokskangoeroe
Legacy Member
Ik heb een tijdje geleden mijn iMac van een 6GB RAM upgrade voorzien. Het latje van 1GB dat was meegeleverd (zie foto) heb ik nu op overschot. Zelf kan ik er niets mee doen, mss dat ik hier iemand er blij mee kan maken? 
iMac (2007): Memory Specifications
Bij voorkeur komen afhalen in Ranst, via de post kan het ook verstuurd worden, dan betaal je een postzegel en enveloppe met bubbels.

iMac (2007): Memory Specifications
Bij voorkeur komen afhalen in Ranst, via de post kan het ook verstuurd worden, dan betaal je een postzegel en enveloppe met bubbels.