Archief - i7 Gaming Desktop

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Natsu

Legacy Member
Ik verkoop volgende desktop:

Intel i7 2600
8GB DDR3 Corsair
GA-P67A-UD5-B3
500GB WD Blue
Ati HD6870 1GB
LG DVD-Writer
Elite 310 Coolermaster Case
Antec Voeding
Windows 10

Windows 10 is een legale versie (upgrade van Windows 7), key kan worden gerecupereerd via bv. Produkey

Verkoopsvoorwaarden :
- Af te halen of kan worden gebracht tegen kleine meerprijs
- Winnaar: Einde termijn 27/11 om 20u, indien iemand een bod doet op het laatste ogenblik schuift deze tijd op met 15min om mensen een kans te geven een tegenbod te doen
- De verkoper behoudt het voorrecht om een deal volledig te weigeren indien de koper van slechte wil/aard is of van een vorige deal heeft afgezien.
- Geen teruggave mogelijk.

Betalingsvoorwaarden :
- Cash bij afhaling of levering

Transportvoorwaarden :
- Ophaling kan te Geel gebeuren op afspraak
- Levering kan gratis tot 15km vanaf Geel

Minimum prijs is 300€
Meeneemprijs is 450€

Jack-in-the-box

Legacy Member
Dus de key & dvd van Windows 7 zit er ook bij? Het systeem is een 4-tal jaar oud als ik het goed heb?

Natsu

Legacy Member
Nee, de Win7 licentie zit er niet bij, ik heb nog wel de windows 7 code en kan ook een cd bezorgen (niet originele).
Ik koop altijd legale versie van Windows, maar ik plak nooit de key op de case omdat ik nogal vaak dingen verander, of al wel eens een nieuwe case durf te kopen, helaas met te verhuizen heb ik de licentie voor deze pc ergens kwijtgespeeld maar had ik nog wel de code genoteerd.
Ik upgrade elk jaar iets aan men pc, ene jaar mobo/cpu andere jaar graka, enz... Maar had nu wel een hele collectie van onderdelen liggen dat ik van alles 2 systemen heb gemaakt. (komt nog een vergelijkbaar i5 systeem aan dat ik ga verkopen ook :p)
Systeem zal idd wrs ergens rond de 3-4 jaar zijn, voeding, geheugen en hdd zijn wel nieuw.

Jack-in-the-box

Legacy Member
Als het een werkende cd is, dan bevestig ik m'n bod van 300 euro.

Natsu

Legacy Member
Werkende cd is geen probleem, je kan eender welke cd gebruiken van Windows 7 Home Premium.
Tis geen originele cd, maar een img van een originele cd :)
Maar verhulstt heeft momenteel het hoogste bod, en bod genoteerd :)

Jack-in-the-box

Legacy Member
Oké :-p. Ik heb in 't verleden al miserie gehad met keys en cd's te wisselen. Daarom m'n vraag :-p.

Bod van 311 euro.

Jack-in-the-box

Legacy Member
Bod van 450, meeneemprijs.
Heb je nog een schijf van 500 GB liggen toevallig?

Verstuurd vanaf mijn A0001 met Tapatalk
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan