Archief - i7 920 Msi X58 Platinum setup

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

sletseke

Legacy Member
hierbij verkoop een pc die weg maar door upgrade naar skylake

cpu : i7 920 4cores 8threads (Intel)
cpu cooler : cooler master Seidon 240M
mobo : Msi X58 Platinum (https://www.msi.com/product/motherboard/X58_Platinum.html)
ram : 10gb ddr3 (2gb latjes nog 1slot vrij)
gpu : R6850 Cyclone 1GD5 Power Edition/OC
psu : Sharkoon SilentStorm SFX 500 Gold, 500 Watt voeding (zelfde als silverstone alleen stikkertjes van sharkoon) (https://www.alternate.be/Sharkoon/S...att-voeding/html/product/1161909?tk=7&lk=6222)
case : Thermaltake Versa N21 (nieuw daar de andere te gekrast was) (https://www.alternate.be/Thermaltake/Versa-N21-Behuizing/html/product/1237950?tk=7&lk=5916)
ssd : corsair force 3
hdd : 1tb seagate barracuda
os : geen inbegrepen , kan wel met trail versie bekeken ,getest worden
fans : 3 nieuwe corsair af red light

case en de fans zijn nieuw (alternate)
psu factuur aanwezig +-1jaar garantie nog


min : ?
meeneem : ?

geen idee momenteel van de prijzen maar ik zie wel wat er geboden word
direct beschikbaar
afhalen geniet de voorkeur gezien het gewicht maar indien niet te ver kan er in overleg ook geleverd worden


hoogste bod momenteel Slikkah 200euro opgehaald

sletseke

Legacy Member
Emin zei:
Toevallig ooit in de buurt van Vlaams Brabant /Limburg?

Nee ni echt maar kan wel overeengekomen worden indien verplaatsing kosten vergoed wordt en ook afhankelijk van het bod natuurlijk

sletseke

Legacy Member
elk goed bod word overwogen-->>> staat lelijk in de weg hier momenteel

Emin

Legacy Member
Ik wou 150 inclusief bieden, maar zal waarschijnlijk te laag zijn, np :)

sletseke

Legacy Member
Emin zei:
Ik wou 150 inclusief bieden, maar zal waarschijnlijk te laag zijn, np :)

ik hou het in achterhoofd (ma nog niet genoteerd) , mocht er echt niemand anders een bod dan noteer ik het alsnog ma kga nog even afwachten

Hungry®

Legacy Member
hou deze thread nog een week open, ik informeer me bij potentiële geïnteresseerden. Zondag afsluitdatum? Later?
Grtn.

sletseke

Legacy Member
ns_ripper zei:
@ sletseke sorry voor uw topic te bevuilen. Wou het vnl doen om te tonen dat je er wss niet veel voor zal krijgen. Heb mijn berichtjes gewist.

geen probleem hoor jouw info was nuttig , ik had het even op de anderen

Hungry® zei:
155 EUR exclu dan om ondertussen de boel in gang te schieten. Mijn vorige reacties heb ik ondertussen verwjderd.

thx ! hopelijk nu terug on topic :D en hopelijk komt er beetje schot in nu

ik ga nog even wachten met noteren (als ik noteer kan ik max 7 dagen laten open staan en dan verplicht verkopen ?? effe te lang weg geweest doordat ik niet op men acc kon )

Hungry®

Legacy Member
als je noteert ga je het engagement na: noteer je niet geen probleem. Zet gewoon een een einddatum vast. Eventueel met sniper regel maar dat is iets waar ik niks van versta.
Om het simpel te houden: je geeft een minimumprijs en een maximumprijs lees meeneemprijs. Eens iemand meeneemprijs biedt is de zaak beklonken.
Ongeacht de einddatrum. Sukses!

sletseke

Legacy Member
AzzKickr zei:
Welk geheugen is het precies ?

ik zal het morgen eens checken , maar ik dacht een 2x2gb setje van corsair value select en de andere 3x2gb was zo een triple setje (deze moet ik eens nazien)



Slikkah zei:
€200 alvast excl.

ik heb je even een pm gestuurd met een andere vraag alvorens uw bodje te noteren

en om mis verstanden te voorkomen voor de andere geintresseerde : ik vroeg hem gewoon welke gpu's hij op stock had die ik daarstraks zag op zijn website en eventueel ook ruil kan van dit syteem tegen een gpu

ER IS VERDER NIKS GEVRAAGD OF AFGESPROKEN

Slikkah

Legacy Member
Net gemerkt, zal zo antwoorden, echter zijn goede vga's op de tweedehandsmarkt moeilijk te vinden aan een mooie prijs hoor, recente koop ik doorgaans ook nieuw bij de groothandel.
De site daar heb ik nauwelijks tijd voor de laatste tijd om deze up te daten.
Bodje €200 was tevens "opgehaald" voor de config boven, is regio Gent neem ik aan ?

sletseke

Legacy Member
Slikkah zei:
Net gemerkt, zal zo antwoorden, echter zijn goede vga's op de tweedehandsmarkt moeilijk te vinden aan een mooie prijs hoor, recente koop ik doorgaans ook nieuw bij de groothandel.
De site daar heb ik nauwelijks tijd voor de laatste tijd om deze up te daten.
Bodje €200 was tevens "opgehaald" voor de config boven, is regio Gent neem ik aan ?

ik heb je pm beantwoord

idd De Pinte (Makro Eke beter gekend :D) niet ver van de afrit e17

ik zal je bod ondertussen noteren

sletseke

Legacy Member
aangezien er verder geen biedingen zijn na 3dagen verder te zijn en ik het geld goed kan gebruiken momenteel sluit ik nu af

Slikkah ik pm je zometeen
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan