sletseke
Legacy Member
hierbij verkoop een pc die weg maar door upgrade naar skylake
cpu : i7 920 4cores 8threads (Intel)
cpu cooler : cooler master Seidon 240M
mobo : Msi X58 Platinum (https://www.msi.com/product/motherboard/X58_Platinum.html)
ram : 10gb ddr3 (2gb latjes nog 1slot vrij)
gpu : R6850 Cyclone 1GD5 Power Edition/OC
psu : Sharkoon SilentStorm SFX 500 Gold, 500 Watt voeding (zelfde als silverstone alleen stikkertjes van sharkoon) (https://www.alternate.be/Sharkoon/S...att-voeding/html/product/1161909?tk=7&lk=6222)
case : Thermaltake Versa N21 (nieuw daar de andere te gekrast was) (https://www.alternate.be/Thermaltake/Versa-N21-Behuizing/html/product/1237950?tk=7&lk=5916)
ssd : corsair force 3
hdd : 1tb seagate barracuda
os : geen inbegrepen , kan wel met trail versie bekeken ,getest worden
fans : 3 nieuwe corsair af red light
case en de fans zijn nieuw (alternate)
psu factuur aanwezig +-1jaar garantie nog
min : ?
meeneem : ?
geen idee momenteel van de prijzen maar ik zie wel wat er geboden word
direct beschikbaar
afhalen geniet de voorkeur gezien het gewicht maar indien niet te ver kan er in overleg ook geleverd worden
hoogste bod momenteel Slikkah 200euro opgehaald
cpu : i7 920 4cores 8threads (Intel)
cpu cooler : cooler master Seidon 240M
mobo : Msi X58 Platinum (https://www.msi.com/product/motherboard/X58_Platinum.html)
ram : 10gb ddr3 (2gb latjes nog 1slot vrij)
gpu : R6850 Cyclone 1GD5 Power Edition/OC
psu : Sharkoon SilentStorm SFX 500 Gold, 500 Watt voeding (zelfde als silverstone alleen stikkertjes van sharkoon) (https://www.alternate.be/Sharkoon/S...att-voeding/html/product/1161909?tk=7&lk=6222)
case : Thermaltake Versa N21 (nieuw daar de andere te gekrast was) (https://www.alternate.be/Thermaltake/Versa-N21-Behuizing/html/product/1237950?tk=7&lk=5916)
ssd : corsair force 3
hdd : 1tb seagate barracuda
os : geen inbegrepen , kan wel met trail versie bekeken ,getest worden
fans : 3 nieuwe corsair af red light
case en de fans zijn nieuw (alternate)
psu factuur aanwezig +-1jaar garantie nog
min : ?
meeneem : ?
geen idee momenteel van de prijzen maar ik zie wel wat er geboden word
direct beschikbaar
afhalen geniet de voorkeur gezien het gewicht maar indien niet te ver kan er in overleg ook geleverd worden
hoogste bod momenteel Slikkah 200euro opgehaald


en hopelijk komt er beetje schot in nu