Zymp
Legacy Member
Hello!
Ik heb hier nog een Mini ITX pc'tje van HP, dat ik een tijdje heb gebruikt als HTPC. Echter heb ik intussen een échte HTPC gekocht (zelf samengesteld i.p.v. dit bakje), waardoor deze weg mag.
Hij was wel nog meer dan voldoende, maar ik had een goeie deal op het nieuwe moederbordje dat ik niet kon laten liggen
Specs:
Foto's:
https://www.dropbox.com/sh/j9np4ymiizk2lr3/AABsoTneyq_SP6ker55KhuITa?dl=0
Prijs:
Bied maar raak, ik noteer wel wanneer het me aanstaat
Moet niet per se weg, mag weg voor een goed bod.
Ik heb hier nog een Mini ITX pc'tje van HP, dat ik een tijdje heb gebruikt als HTPC. Echter heb ik intussen een échte HTPC gekocht (zelf samengesteld i.p.v. dit bakje), waardoor deze weg mag.
Hij was wel nog meer dan voldoende, maar ik had een goeie deal op het nieuwe moederbordje dat ik niet kon laten liggen

Specs:
- Case: HP Ultra Slim case (zie ook foto's onderaan, ter vergelijking van de grootte ligt er op laatste foto een 13" MBP naast).
- CPU: Intel C2D T6670
- HDD: 2,5" Hitashi HDD 160GB (7200rpm) | Tegen opleg 120GB SSD mogelijk.
- Ram: 3GB DDR2 SO-DIMM (1GB + 2GB)
- Optical: Lightscribe DVD-RW
- Grafisch: VGA+DVI
- OS: Zit een vista key op. Heb hem zelf gebruikt met Windows 10 voor Netflix en XBMC (Kodi). Alles draaide moeiteloos. Ook MS Office 2013 en de Technical preview van Office 2015 was geen probleem.
- Voeding: een externe voeding, zoals van een laptop (wel een dikkere 'bak' dan van een gewone laptop
). Zit er natuurlijk bij.
Foto's:
https://www.dropbox.com/sh/j9np4ymiizk2lr3/AABsoTneyq_SP6ker55KhuITa?dl=0
Prijs:
Bied maar raak, ik noteer wel wanneer het me aanstaat
Moet niet per se weg, mag weg voor een goed bod.