Caracalla
Legacy Member
Ik heb hier te koop met volgende specs:
HP computer Pavilion t3635.be
Pentium D 2.8ghz.
2 gigabyte DDR2 kingston 800mhz (1 latje!)
Asus 8400gs 512Mb graka PCI-E passief gekoeld
Volledige behuizing met aansluitingen die allen werken!
Officiële windows xp media center 2003 licentie
350 watt no-name 20-pin voeding (moet eigenlijk best wel een 24-pin in, maar doet gewoon z'n werk blijkbaar)
RAM en videokaart zijn ongeveer 1 jaar oud. Was een office-pc'tje. Geen factuur meer.
- Geen harde schijf
- Geen DVD-writer
Op het moederbord is dus nog 1 RAM-slot vrij.
De grafische kaart is PCI-E!
Er zijn 3 SATA-poorten. De vierde poort is het plastiekske deraf gekomen (zie foto).
Minimumprijs: 30 euro
Indien geen interesse in het geheel verkoop ik in onderdelen. Maar het geheel krijgt uiteraard voorrang. Staat ook te koop in vriendenkring.
Foto's:
http://users.telenet.be/cara/IMG_0478.JPG
http://users.telenet.be/cara/IMG_0479.JPG
HP computer Pavilion t3635.be
Pentium D 2.8ghz.
2 gigabyte DDR2 kingston 800mhz (1 latje!)
Asus 8400gs 512Mb graka PCI-E passief gekoeld
Volledige behuizing met aansluitingen die allen werken!
Officiële windows xp media center 2003 licentie
350 watt no-name 20-pin voeding (moet eigenlijk best wel een 24-pin in, maar doet gewoon z'n werk blijkbaar)
RAM en videokaart zijn ongeveer 1 jaar oud. Was een office-pc'tje. Geen factuur meer.
- Geen harde schijf
- Geen DVD-writer
Op het moederbord is dus nog 1 RAM-slot vrij.
De grafische kaart is PCI-E!
Er zijn 3 SATA-poorten. De vierde poort is het plastiekske deraf gekomen (zie foto).
Minimumprijs: 30 euro
Indien geen interesse in het geheel verkoop ik in onderdelen. Maar het geheel krijgt uiteraard voorrang. Staat ook te koop in vriendenkring.
Foto's:
http://users.telenet.be/cara/IMG_0478.JPG
http://users.telenet.be/cara/IMG_0479.JPG

