st3eZz
Legacy Member
- P4 3.4 Ghz
- 60Gb Hdd
- 1 GB DDR2 ram
- Harmon Kardon versie (High Quality Speakers)
- 17.0" WXGA TFT LCD ViewBright display 1440 x 900 resolution (zit klein haartje achter scherm, maar is niet storend )
- Dvd brander
- WIFI en LAN
- SD card reader
- ATI Mobility Radeon X600 with 256MB dedicated RAM
- AZERTY (numlock toets is verdwenen )
- slechte batterij (15 min)
Bieden maar! (Als prijs mij aanstaat noteer ik!)
- 60Gb Hdd
- 1 GB DDR2 ram
- Harmon Kardon versie (High Quality Speakers)
- 17.0" WXGA TFT LCD ViewBright display 1440 x 900 resolution (zit klein haartje achter scherm, maar is niet storend )
- Dvd brander
- WIFI en LAN
- SD card reader
- ATI Mobility Radeon X600 with 256MB dedicated RAM
- AZERTY (numlock toets is verdwenen )
- slechte batterij (15 min)
Bieden maar! (Als prijs mij aanstaat noteer ik!)
