Takai
Legacy Member
Hey,
Ik verkoop mijn laptop die ik gekocht had voor het school, maar aangezien we geen laptops mogen gebruiken in de lessen, doe ik deze weg en doe ik liever met dat geld iets anders
Hij is 6 maand oud, 4 a 5 keer gebruikt en nog in perfecte staat.
Er staat nog 1,5jaar garantie op, heb de doos, factuur, garantie etc nog.
HP PAVILION DV3-4000SB AZERTY
-13,3 inch beeldscherm
-Intel Core i7 720QM
-4 GB werkgeheugen
-320 GB harde schijf
-Windows 7 Home Premium
-ATI Mobility Radeon HD 5450
-HD ready (720p)
-DVD-speler & -brander
-3D Sound Blaster Pro
In de doos:
-AC-adapter
-6 Cell Li-Ion-accu
-Handleiding
-2 jaar Pick-up-and-return-garantie
-1 jaar garantie op de accu
-Laptopzak krijgde er bovenop
Ik heb deze vers gekocht voor 1000 euro en ik doe hem weg voor 650,00 Euro
Biedingen mogen ook altijd gedaan worden
als ge foto's wilt van laptop echt zelf, zalk ze trekken
Ik verkoop mijn laptop die ik gekocht had voor het school, maar aangezien we geen laptops mogen gebruiken in de lessen, doe ik deze weg en doe ik liever met dat geld iets anders

Hij is 6 maand oud, 4 a 5 keer gebruikt en nog in perfecte staat.
Er staat nog 1,5jaar garantie op, heb de doos, factuur, garantie etc nog.
HP PAVILION DV3-4000SB AZERTY
-13,3 inch beeldscherm
-Intel Core i7 720QM
-4 GB werkgeheugen
-320 GB harde schijf
-Windows 7 Home Premium
-ATI Mobility Radeon HD 5450
-HD ready (720p)
-DVD-speler & -brander
-3D Sound Blaster Pro
In de doos:
-AC-adapter
-6 Cell Li-Ion-accu
-Handleiding
-2 jaar Pick-up-and-return-garantie
-1 jaar garantie op de accu
-Laptopzak krijgde er bovenop
Ik heb deze vers gekocht voor 1000 euro en ik doe hem weg voor 650,00 Euro
Biedingen mogen ook altijd gedaan worden

als ge foto's wilt van laptop echt zelf, zalk ze trekken
