Archief - HP PAVILION DV3-4000SB AZERTY

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Takai

Legacy Member
Hey,
Ik verkoop mijn laptop die ik gekocht had voor het school, maar aangezien we geen laptops mogen gebruiken in de lessen, doe ik deze weg en doe ik liever met dat geld iets anders :p

Hij is 6 maand oud, 4 a 5 keer gebruikt en nog in perfecte staat.
Er staat nog 1,5jaar garantie op, heb de doos, factuur, garantie etc nog.

6DA1A9F5-FE70-4EC5-B3A1-BF340204E6A0.jpg


HP PAVILION DV3-4000SB AZERTY
-13,3 inch beeldscherm
-Intel Core i7 720QM
-4 GB werkgeheugen
-320 GB harde schijf
-Windows 7 Home Premium
-ATI Mobility Radeon HD 5450
-HD ready (720p)
-DVD-speler & -brander
-3D Sound Blaster Pro

In de doos:
-AC-adapter
-6 Cell Li-Ion-accu
-Handleiding
-2 jaar Pick-up-and-return-garantie
-1 jaar garantie op de accu
-Laptopzak krijgde er bovenop

Ik heb deze vers gekocht voor 1000 euro en ik doe hem weg voor 650,00 Euro
Biedingen mogen ook altijd gedaan worden :D

als ge foto's wilt van laptop echt zelf, zalk ze trekken

Church of Noise

Legacy Member
Dit is echt beneden alles...

Eerst moet ik ontdekken dat, na mijn bod op Tones ( Tones computers • Toon onderwerp - Laptop HP PAVILION DV3-4000SB ), je de laptop hier ook aanbiedt. (de beleefdheid, en de forum rules hier, gebieden dat)
Daarna zeg je vrijdag te zullen kijken wie het meeste geboden heeft, en op vrijdag krijg ik te horen dat je de laptop al verkocht hebt nadat ik voordien een hoger bod deed?

Proper...

Edit: Baffel, van iemand met jou iTrader score had men ook iets anders kunnen verwachten...

Takai

Legacy Member
welja ik ging vandaag zien we er het meeste geboden had
wanneer begint vrijdag bij u, om 12u smiddags?

Takai

Legacy Member
Tjah jongen sorry dan he
Moet ge is horen bij Baffel omda em die ni wilt verderverkopen voor 600 dan
ik kan niks meer doen ze, ik kan moeilijk om het uur tot 3u s'nachts altijd overal gaan zien waar het meeste geboden is he
Ik heb deze nacht nog gezien en toen stond da hier nog ni

Gamer

Legacy Member
Een einddatum stellen en dan toch vroeger verkopen is niet echt netjes.

Best nog eens de regels van dit forum lezen aub.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan