Plato
Legacy Member
Het is de deze, pas gekocht, ziet er nog nieuw uit.
Pc start niet, waarschijnlijk moederbord stuk. Overige onderdelen werken waarschijnlijk wel en dat zijn:
processor (welja kan evengoed stuk zijn)
voeding (getest)
rams (werkten nog voor de pc er mee kapte) 2x1GB DDR (400 dacht ik)
dvd lezer
dvd schrijver
floppy
harde schijf 80GB met windows 7, geen licentie
videokaart een geforce 4 met twee vga uitgangen
kabels
XP pro licentie op de case
bieden, we zien wel
bod op het geheel heeft voorrang maar als er geen redelijk bod op komt, zullen de interessantste onderdelen (geheugens, HD, optische drives) toch nog wel iets opbrengen apart vermoed ik.
Pc start niet, waarschijnlijk moederbord stuk. Overige onderdelen werken waarschijnlijk wel en dat zijn:
processor (welja kan evengoed stuk zijn)
voeding (getest)
rams (werkten nog voor de pc er mee kapte) 2x1GB DDR (400 dacht ik)
dvd lezer
dvd schrijver
floppy
harde schijf 80GB met windows 7, geen licentie
videokaart een geforce 4 met twee vga uitgangen
kabels
XP pro licentie op de case
bieden, we zien wel
bod op het geheel heeft voorrang maar als er geen redelijk bod op komt, zullen de interessantste onderdelen (geheugens, HD, optische drives) toch nog wel iets opbrengen apart vermoed ik.
