Archief - HP Compaq 2510p incl. 2 dockings

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

kristofb

Legacy Member
Te koop: HP Compaq 2510p inclusief 2 dockings (en 2 power cables natuurlijk)

De originele 6-cell batterij is vervangen door een 9-cell, waardoor de werkelijke werktijd tussen de 5 en de 6u ligt. Bij ligt gebruik in goede lichtomstandigheden (waardoor het scherm zichzelf wat donkerder kan maken) geraak ik ook aan de 7u! Momenteel staat ie sinds iets voor 10u aan, en heeft ie nog 67% charge.

(De originele 6-cell batterij word ook meegeleverd, maar daar is een cell in stuk, waardoor de werktijd serieus ingekort is)

Specs:
12,1" scherm (1280*800)
9-cell batterij. Geschatte werktijd momenteel: 5 a 6u (origineel HP)
Intel Core 2 Duo U7600
80GB hd (5400)
2Gb ram
Docking station
Windows XP licentie.

Richtprijs: €350?

compaq-2510p-business-pc-series_400x400_01.jpg

kristofb

Legacy Member
Up 1/3. Bieden staat vrij he mensen ;)
Een zeer degelijke business notebook, ultradraagbaar, en mogelijkheid tot bijna heel de (werk-dag) te werken zonder lader!

Komt ook incl. rugzak of draagtas.

plastronneke

Legacy Member
Mogelijk ga je toch je prijs naar beneden moeten laten. Ik heb ook zwaar getwijfeld om hierop te bieden, maar dan ook eerder 150-175 euro. Ik ga het toch niet doen. Het is een leuk schermdiagonaal en de batterij gaan lang mee. Maar dit ding kan bv. niet eens HD afspelen. De hardware is echt verouderd. Het is een veredelde netbook - en zelfs die kunnen tegenwoordig HD afspelen.

kristofb

Legacy Member
plastronneke zei:
Mogelijk ga je toch je prijs naar beneden moeten laten. Ik heb ook zwaar getwijfeld om hierop te bieden, maar dan ook eerder 150-175 euro. Ik ga het toch niet doen. Het is een leuk schermdiagonaal en de batterij gaan lang mee. Maar dit ding kan bv. niet eens HD afspelen. De hardware is echt verouderd. Het is een veredelde netbook - en zelfs die kunnen tegenwoordig HD afspelen.

Gek, ik speel er nochtans perfect alles mee af wat ik er op smijt hoor... Geen idee waar jij je info vandaan haalt?
En een 'veredelde netbook'? Dat bazeer je ook alleen maar op de grootte van het ding hoor, want m'n Asus Eee PC 1001PX (een echte netbook dus) komt maar amper tot de knieën van deze HP? Dit vergelijken met een netbook is toch appelen met peren vergelijken ...

plastronneke

Legacy Member
kristofb zei:
Gek, ik speel er nochtans perfect alles mee af wat ik er op smijt hoor... Geen idee waar jij je info vandaan haalt?
En een 'veredelde netbook'? Dat bazeer je ook alleen maar op de grootte van het ding hoor, want m'n Asus Eee PC 1001PX (een echte netbook dus) komt maar amper tot de knieën van deze HP? Dit vergelijken met een netbook is toch appelen met peren vergelijken ...

Sorry als mijn info fout is. Ik heb er even op gegoogeld ...
Wat heb je er al op afgespeeld van HD-content?
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan