Archief - hfx htpc met hdmi en xbmc mediacenter

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

XerberuZ

Legacy Member
pc bestaat uit .
HFX classic Black case (deze HFX Store - HFX classic - black )
HFX Store - HFX classic - black
kast in zeer goede staat extern intern wat montage sporen
PoV Black Diamond 500watt PSu ( zeer stil met hoge eficientie ) vervangen door
coolermaster silent pro M500 modulaire psu
ALTERNATE - HARDWARE - Voedingen - tot 600 Watt - Cooler Master Silent Pro M 500W inc doos en rest van kabels
M3A780-emh-hdmi am2+ moederbord met geintegreerde ati gpu
vga, dvi en hdmi uitgang .
ASUSTeK Computer Inc. - Motherboards- ASUS M3A78-EMH HDMI
amd x2 4800+ Cpu met nieuwe koeler ( stock ) of met thermaltake full copper

2gb ddr2 1066 kingston hyperx (optioneel 4 gb )

dvd rw

1Tb sata disk (geen fouten )

os xp pro sp3 met officiele serial en xmbc geinstaleerd
mce remote
toestel is af te halen te kapelle op den bos
of levering in de regio
liever geen verzending gezien het gewicht van deze setup
meeneem 300 euro ( case kost nieuw 350 )
min 225

ruilen mogelijk voor een gfx kaart of g25 / g27 stuur
staat ook op andere plaatsen te koop
samen in pakket met de 3 andere pc's dit weekend voor 700
__________________

Marz

Legacy Member
Verkoop je die case eventueel ook apart? Incl. heatpipes? Doos aanwezig? Richtprijs?

robbeke

Legacy Member
zware interesse hier .
de hd die hier inzit , is dat een 3,5 inch?
hoe zit het met de geluidsproductie?
kan hier een gewone grafische kaart in?
wanneer af te halen?
1080p speelt hij uiteraard vlot af?

XerberuZ

Legacy Member
marz
voor een deftig bod wel ja
geen heatpike koelers erbij ( die zijn nog wel verkrijgbaar bij de fabricant )
geen doos van .
richtprijs doe me maar een bod erop


robbeke
hd is idd een 3.5
bijna niet hoorbaar .
case is gewoon atx dus vlot plaats voor gfx kaarten
onmiddelijk beschikbaar
kan morgen de ganse dag daarna s'avonds
getest gehad met een mkv 1080p van 10gb en daaar gaf hij geen problemen mee .

XerberuZ

Legacy Member
kast alleen zal wel lukken
kan via kiala tot 15 kg verzenden dus

robbeke

Legacy Member
ja ik zit nog met wat betalingen die moeten binnenkomen van een drukke maand , als die er door komen , wil ik bij wijze van presentje naar mezelf toe , deze pc kopen.
dus had graag een afsluit datum .

XerberuZ

Legacy Member
vermits er nog geen biedingen op staan nog niet direct he .

maar kan de centen wel goed gebruiken dus hoe rapper hoe liever :) .
wil uiteraard wel een even wachten als je hem effectief neemt

Foert

Legacy Member
eventueel ruil mogelijk van het mobo + cpu + cooler + eventueel case tegen sas schijven en/of controller? :-)

XerberuZ

Legacy Member
Foert deze liever niet appart . Maar heb nog een andere set met een ma790gp-ds4h 2 gb en een 7750 die wegmag. Maar wat stel je anders voor voor deze of den andere ? Kan natuurlijk die set ook in de case monteren voor robbeke

Foert

Legacy Member
het gigabyte mobo "ma790gp-ds4h" dat je voorstelt met die 7750 lijkt me ook in orde. dan ga ik anders wel op zoek naar een htpc case.. anders valt robbeke zonder case.
als je de ruil ziet zitten natuurlijk, maar dan kunnen we daaarvoor wel verder bespreken via pm ?

robbeke

Legacy Member
225 afgehaald als het toestel goed gekoeld is en werkende .

XerberuZ

Legacy Member
geen warmte problemen en werkt uiteraard

sluit hiervoor vant weekend af
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan