DeVine
Legacy Member
Aangezien ik upgrade zet ik mijn GTX 770 JETSTREAM (2048MB GDDR5) te koop,net 2jaar oud & aangekocht bij Azerty.nl
Nooit overclocked geweest of problemen mee gehad. Doos heb ik helaas niet meer.
Minimum 130€ excl.
Meeneem 150€ excl.
Foto
Mijn vorige case is ook te koop, dit is de Sharkoon T9 Value White. Doos heb ik hier ook nog van, en alle toebehoren.
Er staat wel een kras op de zijkant (zie foto 2) & enkele kleintjes op het acryl die bijna niet zichtbaar zijn.
Minimum 10€
Meeneem 20€
Case enkel afhaling.
Foto 1
Foto 2
Foto 3
Foto 4
Ik sluit af 48u na het laaste bod.
Nooit overclocked geweest of problemen mee gehad. Doos heb ik helaas niet meer.
Minimum 130€ excl.
Meeneem 150€ excl.
Foto
Mijn vorige case is ook te koop, dit is de Sharkoon T9 Value White. Doos heb ik hier ook nog van, en alle toebehoren.
Er staat wel een kras op de zijkant (zie foto 2) & enkele kleintjes op het acryl die bijna niet zichtbaar zijn.
Minimum 10€
Meeneem 20€
Case enkel afhaling.
Foto 1
Foto 2
Foto 3
Foto 4
Ik sluit af 48u na het laaste bod.