Crofighter
Legacy Member
Wegens aanschaf van een andere gfx kaart, verkoop ik mijn oudere kaart
Het is een GIGABYTE GTX 760 2GB DDR5 Windforce overclocked versie met 3x fans
Kaart is in heel goede staat en werd enkel voor gaming gebruikt. Nooit zitten overclocken of iets dergelijks.
deze is op 05/08/2014 gekocht. dus garantie tot augustus 2016
Doos en factuur zijn aanwezig
Ik had graag rond 140Eur hiervoor nog gekregen
Tuurlijk zijn er andere GTX 760 kaarten die voor minder worden gekocht, maar deze heeft iets betere prestaties. dus geen belachelijke biedingen !
Base / Boost clock:1085 / 1150 MHz
zoekertje staat ook op 2dehands
de vraagprijs is 140eur maar licht bespreekbaar voor 9lives members
ik weet niet hoe ik pics hierop moet zetten, dus stuur maar een pb en dan zal ik pics mailen
indien er nog info nodig is, let me know
grtz
Ivan
Het is een GIGABYTE GTX 760 2GB DDR5 Windforce overclocked versie met 3x fans
Kaart is in heel goede staat en werd enkel voor gaming gebruikt. Nooit zitten overclocken of iets dergelijks.
deze is op 05/08/2014 gekocht. dus garantie tot augustus 2016
Doos en factuur zijn aanwezig
Ik had graag rond 140Eur hiervoor nog gekregen
Tuurlijk zijn er andere GTX 760 kaarten die voor minder worden gekocht, maar deze heeft iets betere prestaties. dus geen belachelijke biedingen !
Base / Boost clock:1085 / 1150 MHz
zoekertje staat ook op 2dehands
de vraagprijs is 140eur maar licht bespreekbaar voor 9lives members

ik weet niet hoe ik pics hierop moet zetten, dus stuur maar een pb en dan zal ik pics mailen
indien er nog info nodig is, let me know
grtz
Ivan