pixbillye
Legacy Member
Hoi, bij deze verkoop ik m'n oude grafische kaart en een voeding 
AGP HD 3850 512MB grafische kaart van Club3D met zerotherm aftermarket koeler op (zo aangekocht)
link: http://ii.alatest.com/product/190x1...ics-adapter-Radeon-HD-3850-AGP-8x-512-M-0.jpg
De kaart werkt nog perfect en de koeler doet zijn werk meer dan goed genoeg.
Onder load gaat deze nooit boven de 60°C en idle zit hij rond de 35°C
Zelf speelde ik er volgende games vloeiend mee af op een resolutie van 1280 op 1024:
FEAR
DIRT
CRYSIS
UNREAL TOURNAMENT 3
De graka wordt verkocht met doos en volgende toebehoren, deze zijn:
de kaart zelf
dvi-vga adapter
component uit splitter
S-video uit
cd met drivers
manual-info-reclame boekje
Op de doos staat er ook HDMI, maar er zit geen dvi-hdmi verloopstukje bij.
55 € exclusief verzending -> nu is het voor 45€ oke
LET OP: deze kaart heeft een 6-pin stroomvoorziening nodig, vandaar dat ik er ook volgende voeding bij verkoop:
Antec (80+ certificaat) EA380 watt voeding.
link: http://members.arstechnica.com/x/xsvtoys/Antec_EA380-2.jpg
Deze voeding heeft volgende aansluitingen:
24 pin voor moederbord
4 pin voor cpu
6 pin voor grafische kaart
4 sata aansluitingen voor HDD of DVD stations
6 IDE aansluitingen voor HDD of DVD stations
1 floppy aansluiting
Van de voeding heb ik geen doos meer, maar zal ze deftig inpakken
Met deze voeding trok ik m'n pentium 4 (3.0ghz) 3 HDD's 2 DVD en bovenstaande graka zonder problemen.
35€ exclusief verzending -> nu is het voor 20€ oke -> vanaf 10€
Liefst verkoop ik alles samen omdat de voeding een 6 pin aansluiting heeft voor de grafische kaart.
alles samen: 90€ -> nu is het voor 65€ oke -> 55€

grafische kaart
AGP HD 3850 512MB grafische kaart van Club3D met zerotherm aftermarket koeler op (zo aangekocht)
link: http://ii.alatest.com/product/190x1...ics-adapter-Radeon-HD-3850-AGP-8x-512-M-0.jpg
De kaart werkt nog perfect en de koeler doet zijn werk meer dan goed genoeg.
Onder load gaat deze nooit boven de 60°C en idle zit hij rond de 35°C
Zelf speelde ik er volgende games vloeiend mee af op een resolutie van 1280 op 1024:
FEAR
DIRT
CRYSIS
UNREAL TOURNAMENT 3
De graka wordt verkocht met doos en volgende toebehoren, deze zijn:
de kaart zelf
dvi-vga adapter
component uit splitter
S-video uit
cd met drivers
manual-info-reclame boekje
Op de doos staat er ook HDMI, maar er zit geen dvi-hdmi verloopstukje bij.
55 € exclusief verzending -> nu is het voor 45€ oke
LET OP: deze kaart heeft een 6-pin stroomvoorziening nodig, vandaar dat ik er ook volgende voeding bij verkoop:
voeding
Antec (80+ certificaat) EA380 watt voeding.
link: http://members.arstechnica.com/x/xsvtoys/Antec_EA380-2.jpg
Deze voeding heeft volgende aansluitingen:
24 pin voor moederbord
4 pin voor cpu
6 pin voor grafische kaart
4 sata aansluitingen voor HDD of DVD stations
6 IDE aansluitingen voor HDD of DVD stations
1 floppy aansluiting
Van de voeding heb ik geen doos meer, maar zal ze deftig inpakken

Met deze voeding trok ik m'n pentium 4 (3.0ghz) 3 HDD's 2 DVD en bovenstaande graka zonder problemen.
35€ exclusief verzending -> nu is het voor 20€ oke -> vanaf 10€
Liefst verkoop ik alles samen omdat de voeding een 6 pin aansluiting heeft voor de grafische kaart.
alles samen: 90€ -> nu is het voor 65€ oke -> 55€

met dicht genoeg verwacht ik dan ergens een 35€ ofzo
dus je hebt een AGP aansluiting nodig.