Archief - grafische kaart en voeding

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

pixbillye

Legacy Member
Hoi, bij deze verkoop ik m'n oude grafische kaart en een voeding :)

grafische kaart​

AGP HD 3850 512MB grafische kaart van Club3D met zerotherm aftermarket koeler op (zo aangekocht)
link: http://ii.alatest.com/product/190x1...ics-adapter-Radeon-HD-3850-AGP-8x-512-M-0.jpg
De kaart werkt nog perfect en de koeler doet zijn werk meer dan goed genoeg.
Onder load gaat deze nooit boven de 60°C en idle zit hij rond de 35°C
Zelf speelde ik er volgende games vloeiend mee af op een resolutie van 1280 op 1024:
FEAR
DIRT
CRYSIS
UNREAL TOURNAMENT 3

De graka wordt verkocht met doos en volgende toebehoren, deze zijn:
de kaart zelf
dvi-vga adapter
component uit splitter
S-video uit
cd met drivers
manual-info-reclame boekje

Op de doos staat er ook HDMI, maar er zit geen dvi-hdmi verloopstukje bij.

55 € exclusief verzending -> nu is het voor 45€ oke

LET OP: deze kaart heeft een 6-pin stroomvoorziening nodig, vandaar dat ik er ook volgende voeding bij verkoop:

voeding​

Antec (80+ certificaat) EA380 watt voeding.
link: http://members.arstechnica.com/x/xsvtoys/Antec_EA380-2.jpg
Deze voeding heeft volgende aansluitingen:
24 pin voor moederbord
4 pin voor cpu
6 pin voor grafische kaart
4 sata aansluitingen voor HDD of DVD stations
6 IDE aansluitingen voor HDD of DVD stations
1 floppy aansluiting

Van de voeding heb ik geen doos meer, maar zal ze deftig inpakken :)

Met deze voeding trok ik m'n pentium 4 (3.0ghz) 3 HDD's 2 DVD en bovenstaande graka zonder problemen.

35€ exclusief verzending -> nu is het voor 20€ oke -> vanaf 10€


Liefst verkoop ik alles samen omdat de voeding een 6 pin aansluiting heeft voor de grafische kaart.
alles samen: 90€ -> nu is het voor 65€ oke -> 55€

pixbillye

Legacy Member
up, prijzen zijn aangepast excl. verz. kosten (zie openingspost)

pixbillye

Legacy Member
up! prijzen nogmaals aangepast - of zal het voor het containerpark worden?

m1st3r

Legacy Member
that's crazy, voor containerpark ... :!(
beter verkopen voor minder dan e :D
anders mag je naar mij sturen, als containerpark. lol
free up

grtz

pixbillye

Legacy Member
m1st3r zei:
that's crazy, voor containerpark ... :!(
beter verkopen voor minder dan e :D
anders mag je naar mij sturen, als containerpark. lol
free up

grtz

Doe anders eens een bod, ik heb toch geen afsluitingsdatum - we zien wel welke prijs we er nog voor krijgen :)
Als het dicht genoeg tegen de huidige vraagprijs ligt is het ok voor mij :)

good luck!

keulen

Legacy Member
De voeding kan in mATX case gebruikt worden ? En met gloednieuwe mobo's / graka's ?

pixbillye

Legacy Member
keulen zei:
De voeding kan in mATX case gebruikt worden ? En met gloednieuwe mobo's / graka's ?

jazeker, maar hou er wel rekening mee dat het een 4pin is voor de cpu.
op de meeste mobo's van nu zie je bij de nieuwstaat dat er soms nog een plakker over de tweede helft van de cpu aansluiting zit voor voedingen als deze. Zodanig dat je niet kan missen qua aansluiten: je moet de cover gewoon laten hangen en ernaast inpluggen.
De huidige graka's kan je er ook op aansluiten zolang ze maar 1 6-pin stroomvoorziening nodig hebben of als er bij de graka een verloopkabel zit is dat ook mogelijk. Maar met deze voeding moet je wel rekening houden dat ze eigenlijk bedoeld is voor office tot lichte game systemen.

m1st3r

Legacy Member
containerpark, kringloop ...
hierbij 10 eu excl voor die graka :D

waar is die af te halen ?

mvg

pixbillye

Legacy Member
m1st3r zei:
containerpark, kringloop ...
hierbij 10 eu excl voor die graka :D

waar is die af te halen ?

mvg

pixbillye zei:
Doe anders eens een bod, ik heb toch geen afsluitingsdatum - we zien wel welke prijs we er nog voor krijgen :)
Als het dicht genoeg tegen de huidige vraagprijs ligt is het ok voor mij :)

good luck!

Voor die graka zal het toch wat meer moeten zijn hoor, je bod komt nog niet eens tot halfweg de vraagprijs :p met dicht genoeg verwacht ik dan ergens een 35€ ofzo

afhalen = regio Brugge in een weekend, of anders gewone verzending met de post.

keulen

Legacy Member
Let wel op dat die kaart agp is ;) dus je hebt een AGP aansluiting nodig.

pixbillye

Legacy Member
keulen zei:
Let wel op dat die kaart agp is ;) dus je hebt een AGP aansluiting nodig.

Ik weet dat het een agp is, maar het is wel 1 van de snelste met deftige koeling erbij ;)

prijzen de dag van vandaag voor een veel lichtere nog verkrijgbare agp kaart in de winkel: ALTERNATE - HARDWARE - Grafische kaarten - AGP kaarten
of
AGP ATi @ Azerty

(nog even ter info: agp is een poort die je moet hebben op je moederbord om deze kaart in te steken)


allez, 30€ excl. verz. voor de graka. prijs van de voeding blijft dezelfde.

pixbillye

Legacy Member
vga gaat naar reavermaster voor 25€ excl. verz; check pm :)

@ de rest: ik heb nog de voeding liggen, daar is vrij op te bieden vanaf 10€ excl. verz. of daarrond ;)

m1st3r

Legacy Member
hahah, zalig :lol:
neeh man.
heb zelf hier veel voedingen liggen.

Heb geduld. Iemand zal dat wel meepakken rond de 10 eu.

grtz
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan