Tharionos
Legacy Member
Ik bied hierbij ook een Gigabyte Odin voeding aan van 800 watt . Het heeft me goed dienst gedaan enkel dat hij voor mij wat lawaai maakt maar ik heb ook gevoelig gehoor , uit eerlijkheid moet ik ook zeggen dat ik hem al 3 jaar ofzo heb maar ik laat nooit men PC 24/7 draaien dus .
Indien iemand hiervoor intresse heeft moet je maar iets laten weten .
indien iemand foto's wenst moet je maar iets laten weten .
Indien iemand hiervoor intresse heeft moet je maar iets laten weten .
indien iemand foto's wenst moet je maar iets laten weten .

, ik heb maar gesurft naar een nieuwe en er dan per jaar euro's afgetrokken voor gebruik , je mag nog altijd bieden hoor