konVikt
Legacy Member
Hallo iedereen,
Ik verkoop mijn 780 ti grafische kaart van Gibabyte wegens een overstap naar de 980 ti.
De kaart werkt nog uitstekend (zeker indien je op een 1080p scherm speelt), maar ik heb geen garantiebewijs.
IMG_20150703_155912_zpso2arbtzj.jpg Photo by Konrad_Teterwak | Photobucket
Minimum: 250€ Excl.
Meeneem: 300€ Excl.
Ik verstuur de kaart indien nodig, maar indien je ze kan komen afhalen des te beter. Dan is er zeker ook de mogelijkheid om ze te testen
.
Groeten
Ik verkoop mijn 780 ti grafische kaart van Gibabyte wegens een overstap naar de 980 ti.
De kaart werkt nog uitstekend (zeker indien je op een 1080p scherm speelt), maar ik heb geen garantiebewijs.
IMG_20150703_155912_zpso2arbtzj.jpg Photo by Konrad_Teterwak | Photobucket
Minimum: 250€ Excl.
Meeneem: 300€ Excl.
Ik verstuur de kaart indien nodig, maar indien je ze kan komen afhalen des te beter. Dan is er zeker ook de mogelijkheid om ze te testen
.Groeten
pm me je gegevens