Archief - Gigabyte GeForce GTX 770 WindForce OC 2GB

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

DeVine

Legacy Member
Aangezien ik upgrade verkoop ik deze kaart, momenteel draait deze in sli. Aangezien ik nog aan het wachten ben tot mijn volgende kaart er is doe ik er al 1 kaartje van weg.

Als er interesse zou zijn voor de 2de kaart, die gaat ook nog weg maar dan moet je wel nog even geduld hebben. Dozen heb ik niet meer, maar ze zijn beide in perfecte staat.



Gigabyte GeForce GTX 770 WindForce OC 2GB GV-N770OC-2GD prijzen | Hardware.Info België



Ik had er nog graag 150€ excl./stuk voor gehad. Opsturen is mogelijk, maar liefst afhaling indien mogelijk.

DeVine

Legacy Member
jee zei:

Ik had toch graag nog minimum 130€ voor gekregen. Ze zijn nog in perfecte staat, zo goed als stofvrij en nooit overklokt geweest.

jee

Legacy Member
Ja ik bied er ook dan 130 voor je had er toch twee of ben ik mis?

DeVine

Legacy Member
@Banshee69: genoteerd! Geen factuur bij, aangezien ik ze hier zelf op het forum heb gekocht heb ik geen idee hoe oud ze zijn. Maar aangezien de release een 2 jaar geleden was kunnen ze nog niet echt oud zijn.

@Jee: Ik verkoop er idd 2, maar de 2de hou ik nog bij tot mijn nieuwe kaart er is. Dit zal vermoedelijk nog een week of 2 zijn, maar dat kan iets uitlopen ook, als je kan wachten wil ik wel noteren.

jee

Legacy Member
DeVine zei:
@Banshee69: genoteerd! Geen factuur bij, aangezien ik ze hier zelf op het forum heb gekocht heb ik geen idee hoe oud ze zijn. Maar aangezien de release een 2 jaar geleden was kunnen ze nog niet echt oud zijn.

@Jee: Ik verkoop er idd 2, maar de 2de hou ik nog bij tot mijn nieuwe kaart er is. Dit zal vermoedelijk nog een week of 2 zijn, maar dat kan iets uitlopen ook, als je kan wachten wil ik wel noteren.

Anders bied ik 135€ op eerste kaart tis dat ik het redelijk dringend een zoek

jee

Legacy Member
Ik trek bod in. Geen reactie van verkoper en ik kan niet langer wachten.

DeVine

Legacy Member
jee zei:
Ik trek bod in. Geen reactie van verkoper en ik kan niet langer wachten.

Ik heb je nog een PM verstuurd, indien er geen reactie komt zet ik ze terug te koop.

Archang3l

Legacy Member
Als de kaart nog niet verkocht is wil ik er 140 voor geven
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan