DeVine
Legacy Member
Aangezien ik upgrade verkoop ik deze kaart, momenteel draait deze in sli. Aangezien ik nog aan het wachten ben tot mijn volgende kaart er is doe ik er al 1 kaartje van weg.
Als er interesse zou zijn voor de 2de kaart, die gaat ook nog weg maar dan moet je wel nog even geduld hebben. Dozen heb ik niet meer, maar ze zijn beide in perfecte staat.
Gigabyte GeForce GTX 770 WindForce OC 2GB GV-N770OC-2GD prijzen | Hardware.Info België
Ik had er nog graag 150€ excl./stuk voor gehad. Opsturen is mogelijk, maar liefst afhaling indien mogelijk.
Als er interesse zou zijn voor de 2de kaart, die gaat ook nog weg maar dan moet je wel nog even geduld hebben. Dozen heb ik niet meer, maar ze zijn beide in perfecte staat.
Gigabyte GeForce GTX 770 WindForce OC 2GB GV-N770OC-2GD prijzen | Hardware.Info België
Ik had er nog graag 150€ excl./stuk voor gehad. Opsturen is mogelijk, maar liefst afhaling indien mogelijk.
