ScienceMySon
Legacy Member
bij deze verkoop ik volgende 3d card :
GIGABYTE GV-R685D5-1GD.
De doos is jammer genoeg kapot. Het volgende heb ik nog. De Crossfire brigde, stroom adapter cable en de DVI adapter.
De kaart is 2 - 3 maanden oud en heeft nog garantie bij Jaha in gent. Jaha weet van de defecte doos en zegt dat dit geen probleem zal vormen.
Ik krijg mijne nieuwe 3d kaart ten laatste woensdag. Ksluit misschien wel eerder af, maar ik kan de kaart pas ten laatste woensdag opsturen omwille van dat em nog in mijn systeem zit fcourse
Nog vragen ?
Bieden excl graag.
Ik ben voorstander van Kiala!!
De koper krijgt een suprise bij deze kaart!!!!!!!!!
GIGABYTE GV-R685D5-1GD.
De doos is jammer genoeg kapot. Het volgende heb ik nog. De Crossfire brigde, stroom adapter cable en de DVI adapter.
De kaart is 2 - 3 maanden oud en heeft nog garantie bij Jaha in gent. Jaha weet van de defecte doos en zegt dat dit geen probleem zal vormen.
Ik krijg mijne nieuwe 3d kaart ten laatste woensdag. Ksluit misschien wel eerder af, maar ik kan de kaart pas ten laatste woensdag opsturen omwille van dat em nog in mijn systeem zit fcourse

Nog vragen ?
Bieden excl graag.
Ik ben voorstander van Kiala!!
De koper krijgt een suprise bij deze kaart!!!!!!!!!
