Archief - Gaming pc (radeon HD5870)

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

maartendq

Legacy Member
Omdat ik hem niet meer gebruik wegens aanschaf van een Xbox360 verkoop ik mijn game PC. Specs hieronder:

4gb DDR3 ram
AMD Phenom II X4 955 @3.2ghz (stock speed, nooit overclocked)
ATI Radeon HD 5870 Eyefinity Edition 2gb
500GB HDD
Blu-ray lezer

Onderdelen niet apart te koop.

Ik zou hier graag nog een €500 krijgen, indien mogelijk.

PM indien interesse.

Kandalftje

Legacy Member
Is die een volledige setup met case en mobo etc ? of juist maar deze onderdelen

maartendq

Legacy Member
Kandalftje zei:
Is die een volledige setup met case en mobo etc ? of juist maar deze onderdelen

Alles inbegrepen (mobo, antec gaming three hundred case met twee ingebouwde ventilatoren, voeding,...). Volledig gameklaar systeem dus.

Indien dit trouwens werkelijk nog maar 300 EUR waard zou zijn verkoop ik hem niet. 5870 is nog steeds een zéér krachtige videokaart (net iets krachtiger dan een 6950) en dit bakje kan zowat alle spellen die tegenwoordig uitkomen op high aan.

D!NKSK3N

Legacy Member
maartendq zei:
Alles inbegrepen (mobo, antec gaming three hundred case met twee ingebouwde ventilatoren, voeding,...). Volledig gameklaar systeem dus.

Indien dit trouwens werkelijk nog maar 300 EUR waard zou zijn verkoop ik hem niet. 5870 is nog steeds een zéér krachtige videokaart (net iets krachtiger dan een 6950) en dit bakje kan zowat alle spellen die tegenwoordig uitkomen op high aan.

5870 > 6950?
Op vlak van shading en dx11 zal dat allesinds niet het geval zijn.
Zie Unigine heaven benchmark en etc.

maartendq

Legacy Member
Wat mij betreft mag deze topic gesloten worden. Het is gewoon onmogelijk hier iets te verkopen als sommigen het niet kunnen laten van ongevraagd prijscorrecties te posten en bijgevolg de hele verkoop om zeep helpen.

In feite zou de regel moeten zijn dat je niet mag posten als je geen bod gaat doen.

Voor zover ik weet worden HD5870 kaarten overigens niet meer geproduceerd en lag hun tweedehandswaarde enkele maanden terug op een 160-200 EUR. RAM is van kingston maar geen valueram. Mobo is mid-range, geen crossfire/SLI. Verder is een volledig samengesteld product altijd meer waard dan de som van zijn onderdelen.

Ik ga deze PC niet verkopen voor de prijs van een spelconsole.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan