delroo
Legacy Member
Hoi,
Wij (Antwerp Aces) hebben 2 weken terug een 2e plaats behaald op e-series, is een CoD4 event, we hebben daar 150€ hardware gewonnen (Gamegear), maar we hebben zelf al genoeg gear en daarom als iemand geïnteresseerd is om deze gewoon over te kopen endan via ons besteld op gamegear. We kunnen eventueel wat van de prijs doen dus dat je ons 140€ geeft endat we dan voor jouw 150€ (headset, muis, etc) bestellen. Die word dan natuurlijk naar jouw thuis opgestuurd.
PS: Wist nietecht waar te posten ;-D
Contact Details:
Email: [email protected]
Xfire: basic2win (stuur een pm 'e-series gamegear')
Mvg,
Antwerp Aces delroo
Wij (Antwerp Aces) hebben 2 weken terug een 2e plaats behaald op e-series, is een CoD4 event, we hebben daar 150€ hardware gewonnen (Gamegear), maar we hebben zelf al genoeg gear en daarom als iemand geïnteresseerd is om deze gewoon over te kopen endan via ons besteld op gamegear. We kunnen eventueel wat van de prijs doen dus dat je ons 140€ geeft endat we dan voor jouw 150€ (headset, muis, etc) bestellen. Die word dan natuurlijk naar jouw thuis opgestuurd.
PS: Wist nietecht waar te posten ;-D
Contact Details:
Email: [email protected]
Xfire: basic2win (stuur een pm 'e-series gamegear')
Mvg,
Antwerp Aces delroo
liefst halen we er nog 100€ van over.