Archief - Game pc

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

DAVID@2

Legacy Member
CPU QuadCore Intel Core i5-2500 ,3700 MHz sandy Bridge
Moederbord intel DH67BL
Geheugen Crucial Ballistix Tactical LP 8 GB DIMM DDR3-1600 Kit van 2
Gpu asus geforce gtx 560
Psu JouJye SGE-650AUBA 650W
Harde schijf 1tb
Dvd writer
Aopen zwarte case
Windows 7 met licentiesticker op de case

Mag weg voor een goed bod geen idee wat systeem nog waard is
Is nog steeds een snelle pc
Voor te gamen mag de gpu wel een upgrade hebben
Staat ook op 2dehands te koop
Game pc - Te koop in Eeklo | 2dehands.be

1ee4f0d457bab20bdfd6a05054ef0cae.jpg


f41584e324983d21a79f12c9dfab9366.jpg


e35556de36b1ce32b574060e59c32bc1.jpg

Zymp

Legacy Member
Ik zie dat je op 2dehands een bod van 200 euro hebt, ik zou proberen die persoon meteen te contacteren want als je dat er voor krijgt is dat al niet slecht :)

DAVID@2

Legacy Member
Zymp zei:
Ik zie dat je op 2dehands een bod van 200 euro hebt, ik zou proberen die persoon meteen te contacteren want als je dat er voor krijgt is dat al niet slecht :)

Ik heb tijd hoeft niet dringend weg 200euro vind ik toch iets te weinig.

sele

Legacy Member
Zymp zei:
Ik zie dat je op 2dehands een bod van 200 euro hebt, ik zou proberen die persoon meteen te contacteren want als je dat er voor krijgt is dat al niet slecht :)
Wie weet ben jij die dat het bod gedaan heeft op 2dehands
emoji13.png

grifter

Legacy Member
Te zien aan de biedingen die toch nog binnenkomen zou dat wel kunnen :p

DAVID@2

Legacy Member
Zal minimum op 220 zetten en meeneem op 300euro.
Verhulstt heeft dus hoogste bod.

Zymp

Legacy Member
Helemaal niet :p Maar ik verschiet er wel van want heb ook een gelijkaardige willen verkopen een tijdje terug en toen kreeg ik er maar 170 euro voor dus heb ik hem uiteindelijk bijgehouden!
Zoveel te beter voor u natuurlijk! Mijn excuses voor de loze commentaar dan :)

DAVID@2

Legacy Member
Bod genoteerd Verhulstt
Vrijdag 5 februari om 22uur sluit ik af

DAVID@2

Legacy Member
Pc van dochter geeft kuren gekregen en start niet meer op daarom gaat deze voorlopig uit de verkoop.
Ik ga deze als vervang pc gebruiken.
Sorry voor het ongemak.
Deze thread mag gesloten worden.

@Verhulst ik heb geprobeerd een pm te sturen maar uw inbox zit vol.

Verhulstt

Legacy Member
DAVID@2 zei:
Pc van dochter geeft kuren gekregen en start niet meer op daarom gaat deze voorlopig uit de verkoop.
Ik ga deze als vervang pc gebruiken.
Sorry voor het ongemak.
Deze thread mag gesloten worden.

@Verhulst ik heb geprobeerd een pm te sturen maar uw inbox zit vol.

ik weet het, hij is terug leeg :)
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan