Goldsaint
Legacy Member
Wegens overschakeling naar recentere hardware mag deze pc weg:
Case: MS-Tech LC-07
min. 10€
meeneem 10€
PSU: Atrix 720T 720W
min. 10€
meeneem 15€
Mobo: Asus P5Q Pro
min. 40€
meeneem 45€
CPU: E8500 3,16Ghz E0 stepping met Arctic Freezer 7 Pro
min. 50€
meeneem 55€
Mem: 4Gb Corsair XMS2 1066Mhz (2x2Gb)
min. 40€
meeneem 45€
Gpu: MSI NX8800GTS 320Mb (core 575/mem 1700/ shader 1200)
min. 20€
meeneem 25€
SSD: Corsair CSSD-R60GB2 60Gb (read 250Mb/s, write 170Mb/s)
min. 60€
meeneem 65€
HD: Seagate 250Gb (7200rpm, Sata-II, 16Mb buffer)
min. 10€
meeneem 15€
DVD: Sony DVD+/-RW DW-Q31A (ide)
min. 5€
meeneem 5€
totale min. prijs case: 245€
directe meeneemprijs case: 280€
Monitor: Medion 19" MD 20119 16-10 1440*900 *SOLD*
min. 60€
meeneem 65€
Ben nog in het bezit van de dozen van de case, mobo, ram, corsair en monitor (die nog zo'n 10 maanden in garantie is). Alles compleet met onderdelen/toebehoren enz.
Pc in perfekt werkende staat, kan zonder probleem getest worden. Ik speel hier nog supervlot Dirt 3 mee op maximale settings op 1440*900.
Verkoop dit als geheel (voorlopig), wel kunnen case en scherm apart verkocht worden. Verkoop van losse onderdelen gaat enkel door wanneer ik alles verkocht krijg.
Voorlopig enkel verkoop op dit forum.
Grtz.
Case: MS-Tech LC-07
min. 10€
meeneem 10€
PSU: Atrix 720T 720W
min. 10€
meeneem 15€
Mobo: Asus P5Q Pro
min. 40€
meeneem 45€
CPU: E8500 3,16Ghz E0 stepping met Arctic Freezer 7 Pro
min. 50€
meeneem 55€
Mem: 4Gb Corsair XMS2 1066Mhz (2x2Gb)
min. 40€
meeneem 45€
Gpu: MSI NX8800GTS 320Mb (core 575/mem 1700/ shader 1200)
min. 20€
meeneem 25€
SSD: Corsair CSSD-R60GB2 60Gb (read 250Mb/s, write 170Mb/s)
min. 60€
meeneem 65€
HD: Seagate 250Gb (7200rpm, Sata-II, 16Mb buffer)
min. 10€
meeneem 15€
DVD: Sony DVD+/-RW DW-Q31A (ide)
min. 5€
meeneem 5€
totale min. prijs case: 245€
directe meeneemprijs case: 280€
Monitor: Medion 19" MD 20119 16-10 1440*900 *SOLD*
min. 60€
meeneem 65€
Ben nog in het bezit van de dozen van de case, mobo, ram, corsair en monitor (die nog zo'n 10 maanden in garantie is). Alles compleet met onderdelen/toebehoren enz.
Pc in perfekt werkende staat, kan zonder probleem getest worden. Ik speel hier nog supervlot Dirt 3 mee op maximale settings op 1440*900.
Verkoop dit als geheel (voorlopig), wel kunnen case en scherm apart verkocht worden. Verkoop van losse onderdelen gaat enkel door wanneer ik alles verkocht krijg.
Voorlopig enkel verkoop op dit forum.
Grtz.
