Archief - Game Pc (Socket 775)

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Goldsaint

Legacy Member
Wegens overschakeling naar recentere hardware mag deze pc weg:

Case: MS-Tech LC-07
min. 10€
meeneem 10€

PSU: Atrix 720T 720W
min. 10€
meeneem 15€

Mobo: Asus P5Q Pro
min. 40€
meeneem 45€

CPU: E8500 3,16Ghz E0 stepping met Arctic Freezer 7 Pro
min. 50€
meeneem 55€

Mem: 4Gb Corsair XMS2 1066Mhz (2x2Gb)
min. 40€
meeneem 45€

Gpu: MSI NX8800GTS 320Mb (core 575/mem 1700/ shader 1200)
min. 20€
meeneem 25€

SSD: Corsair CSSD-R60GB2 60Gb (read 250Mb/s, write 170Mb/s)
min. 60€
meeneem 65€

HD: Seagate 250Gb (7200rpm, Sata-II, 16Mb buffer)
min. 10€
meeneem 15€

DVD: Sony DVD+/-RW DW-Q31A (ide)
min. 5€
meeneem 5€

totale min. prijs case: 245€
directe meeneemprijs case: 280€


Monitor: Medion 19" MD 20119 16-10 1440*900 *SOLD*
min. 60€
meeneem 65€


Ben nog in het bezit van de dozen van de case, mobo, ram, corsair en monitor (die nog zo'n 10 maanden in garantie is). Alles compleet met onderdelen/toebehoren enz.

Pc in perfekt werkende staat, kan zonder probleem getest worden. Ik speel hier nog supervlot Dirt 3 mee op maximale settings op 1440*900.

Verkoop dit als geheel (voorlopig), wel kunnen case en scherm apart verkocht worden. Verkoop van losse onderdelen gaat enkel door wanneer ik alles verkocht krijg.
Voorlopig enkel verkoop op dit forum.

Grtz.

Ontheroxx

Legacy Member
Interesse in de CSSD-R60GB2 voor moest je apart gaan verkopen.

sihnon

Legacy Member
CPU: E8500 3,16Ghz E0 stepping met Arctic Freezer 7 Pro


55 euro excl verzending als je het apart verkoopt

reavermaster

Legacy Member
Bod van

MSI NX8800GTS 320Mb: 15e exclu
DVD: Sony DVD+/-RW DW-Q31A: 3e exclu

Goldsaint

Legacy Member
Geef het geheel nog tot woensdag de tijd, vanaf dan worden de boden op onderdelen in overweging genomen (die er momenteel erg redelijk uitzien btw :))

@chromium: nu staat een officieuze win7 op dus pc wordt zonder legitieme software verkocht

chromium

Legacy Member
meeneemprijs geboden voor de case. Morgen afgehaald als het past :niceone:

Goldsaint

Legacy Member
geen probleem, bij deze is de setup verkocht en mag de thread gesloten worden :) verdere afhandeling via pm
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan