Archief - Game-pc (garantie tot januari 2016)

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Brick Top

Legacy Member
Hey iedereen,

Bij deze verkoop ik mijn volledige game-pc. Ding verkeert in perfecte staat en heeft steeds in een aparte en rookvrije bureauruimte gestaan. Voorlopig verkoop ik enkel het geheel en niet de onderdelen. Afhalen geniet mijn voorkeur en geschiedt in 2275 Gierle (provincie Antwerpen). Verzending is ook mogelijk doch op kosten en risico van de koper.

Reden van verkoop is dat ik ga verhuizen en niet langer de plaats heb voor een desktop.

- Case: Fractal Design Define R4 Black Pearl
- CPU: Intel Core i5-4670K
- Moederbord: Gigabyte GA-Z87X-UD3H
- CPU-cooler: Noctua NH-D14
- RAM: Crucial Ballistix Sport 16 GB DDR3-1600 Kit
- SSD: Samsung 840 EVO 250GB
- HD: Seagate Barracuda 7200 2TB
- GPU: Gigabyte GTX780TI
- Soundcard: Asus Xonar D1
- Voeding: Corsair RM Series 750W
- Optische drive: Samsung SH-224DB


Vraagprijs is 1200 euro. Indien er interesse is naar de randapparatuur, hoor ik het wel. Indien er nog vragen zijn of u meer informatie wenst, hoor ik het ook wel!

B.T.

MatsD

Legacy Member
Wel, ik wil je CPU cooler overnemen indien los verkocht. Anders free up :-)

Verstuurd vanaf mijn HUAWEI Y550-L01 met Tapatalk

Brick Top

Legacy Member
Shenanigans zei:
Vanwaar ben je? Bod van €1000. En anders free up he.

2275 Gierle, dat is vlakbij Turnhout (provincie Antwerpen). Uw bod van 1000 euro werd alvast genoteerd.

Shenanigans

Legacy Member
Sorry had de post blijkbaar niet goed gelezen. Wanneer sluit je af? Ik kan morgen afhalen.

Brick Top

Legacy Member
Zou het jou ook passen om volgende week ergens langs te komen? Ik zit volop in de aankoop van een woning/verhuis en moet ook al mijn data nog overzetten naar een externe HDD die ik pas maandag of dinsdag in de bus krijg.

Ik hoor het wel!

Shenanigans

Legacy Member
Ik heb ook een bod lopen op een andere pc hier. Mijn bod is dus onder voorbehoud dat die deal niet doorgaat. Die veiling loopt wss vroeger af en ik brn vrij dringend op zoek.

Brick Top

Legacy Member
Shenanigans zei:
Ik heb ook een bod lopen op een andere pc hier. Mijn bod is dus onder voorbehoud dat die deal niet doorgaat. Die veiling loopt wss vroeger af en ik brn vrij dringend op zoek.

Aight, alle begrip voor. :)

D!NKSK3N

Legacy Member
Ik heb interesse in :
- CPU: Intel Core i5-4670K
- Moederbord: Gigabyte GA-Z87X-UD3H
- CPU-cooler: Noctua NH-D14
- RAM: Crucial Ballistix Sport 16 GB DDR3-1600 Kit
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan