Archief - Game PC [Costum Build 2015] TE KOOP!!!

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Jessiethijs

Legacy Member
Zelf samengestelde game PC uit 2015 die nog piekfijn in orde is met 24.5" monitor van samsung.

Ik verkoop deze omdat ik voor men muziek productie wil investeren in een Apple systeem.

Specs :

Voeding : Corsair 600 Watt
Moederbord : MSI Gaming Z97
Processor : Intel Core I5 4460 @ 3.2 GHz
Videokaart : Nvidia GTX 960
Ram : 24 GB (4 Slots)
Opslag : 1TB WDC
(Aansluiting voor 2 Schijven, Plaats voor 4)
CD/DVD : TSST Corp
(plaats voor nog 1 + kaartlezer ruimte)
USB : 4 x 2.0 / 3 x 3.0
Beeld aansluiting : 2 x HDMI / 1 x VGA / 2 x DVI
Internet : Ethernet
(Geen ingebouwde WIFI, Stick + CD driver Incl)
Audio : Realtek Audio
Behuizing : Coolermaster
Besturings systeem : Win10
(Win 8.1 CD met Key incl.)

Inclusief bij verkoop :
Samsung 24.5" [2015] monitor
Toetsenbord en muis [HP] (aan vervanging toe)
TP-Link WIFI Stick + CD Driver
Samsung externe CD lezer/brander

Waarde (bij aankoop) : €1300 (2015)

Ruilen mogelijk voor Macbook Pro (2015) met opleg langs mijn kant.

IK ZOU ER GRAAG NOG MINSTENS €850 VOOR WILLEN, ALLES INCLUSIEF

Gio_320

Legacy Member
Hoeveel voor de pc alleen?

Heb namelijk al een ROG monitor


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

Jessiethijs

Legacy Member
€700 voor de pc alleen, is echt een fair deal vermits hij net iets meer dan €1000 heeft gekost.

Stuur me op [email protected]

Of 0032476034560

Aangezien ik geen meldingen krijg als er iemand hier op reageert

Sjoepap

Legacy Member
Jessiethijs zei:
€700 voor de pc alleen, is echt een fair deal vermits hij net iets meer dan €1000 heeft gekost.

Stuur me op [email protected]

Of 0032476034560

Aangezien ik geen meldingen krijg als er iemand hier op reageert

Welkom op dit forum! Lees anders de regels van het B&S subforum even door. Bvb er mag enkel in de thread zelf geboden worden, niet via pm/mail/tel.

Jessiethijs

Legacy Member
Oh oke! Wist ik niet, sorry...

Kan ik notificaties via mail krijgen/instellen?

kYsera

Legacy Member
Jessiethijs zei:
Oh oke! Wist ik niet, sorry...

Kan ik notificaties via mail krijgen/instellen?

Je kunt je het beste abonneren/inschrijven op deze post. Dan krijg je meldingen. Succes met de verkoop!
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan