Archief - EVGA Geforce GTX 980 Superclocked acx 2.0

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

MasterX

Legacy Member
Prijzen verlaagd!

Een beast van een grafische kaart.
12% sneller dan de referentie kaart van Nvidia en de stilste twin fan koeler op de markt.
Alternate.be factuur met nog 3 jaar garantie (loopt sinds oktober 2014, dus nog meer dan 2 jaar garantie!)
Perfecte staat

Meeneem: 475
Minimum: 450


Dit alles excl portkost

Regio Kortrijk

Zit momenteel nog in m'n pc, dus kan in werking bekeken worden.
Voorkeur voor afhaling, maar verzending kan ook.
Hier geef ik dan de voorkeur dat ik een filmpje maak van de kaart in werking, zijn we beide op het gemak

M'n eerste maal dat ik hier iets te koop aanbied, ik werk normaal enkel met kapaza en 2dehands
Dus hopelijk is alles van 1ste maal duidelijk en krijgen we geen discussies

EVGA Geforce GTX 980 Superclocked acx 2.0

KdEU-cIs-yCXwCH_j3eycARkQ9M_ePPJZD8Wjp7Bel8=w947-h540-no

AKgKreo0It51fVX1wNJMAUNvPszuKP-yD9ujnZq_R1w=w947-h540-no

kVZi-Skdvh_oTnuWkKN0ExWv1RvzohBeMmifzSsW_6I=w949-h534-no

* M'n vorige GTX780 SC en de GTX980 SC op de foto

Staat ook te koop op 2dehands/kapaza/tweakers
Afsluiten op wo 8 juli (verlopen)

Graag on topic blijven

PlatteKees

Legacy Member
Mocht je toch je minimumprijs willen verlagen geef ik je 450 euro afgehaald :)

Anders beschouw je dit maar als free upje!

MasterX

Legacy Member
Ik zal het noteren zonder verdere verplichting van mij, gezien het onder minimum valt
Ik moet wel meegeven dat ik via 2dehands al een bod van 450 had, dus hij krijgt momenteel voorrang

De originele verpakking heb ik ook nog, factuur logischerwijze ook.

PlatteKees

Legacy Member
Dan moet je mijn bod niet noteren he... Iemand anders heeft hetzelfde geboden voor mij, en je verplicht je tot niets? Ik zoek dan wel verder, no problem :)

MasterX

Legacy Member
Ok verkeerd verwoord dan, ik hou je in't achterhoofd zoals ze zeggen.

MasterX

Legacy Member
M'n EVGA 980ti SC is binnen, dus ik begin wat ongeduldig te worden
Prijs verlaagd naar 500 meeneem, 475 min.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan