Archief - DVD lezer ruilen

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Marz

Legacy Member
Al proberen stealth te monteren? Lijkt me een betere oplossing dan hopen op een ruil.

Marz

Legacy Member
Komt er op neer dat je je afdekplaatje van je case (indien nodig) wat aanpast en op of in plaats van het front van je DVD drive monteert. Op die manier lijkt het alsof er geen DVD in zit, vandaar stealth.

Ik weet niet precies welke case je hebt, maar ikzelf heb een witte Aerocool DS waarbij dit best goed werkt. In mijn geval heb ik de DVD iets meer naar achter geplaatst en de plastic haakjes van het afdekplaatje van de case wat afgesneden/geschuurd. Vervolgens met dubbelzijdige tape van 3mm dik ofzo het plaatje op de DVD drive gekleefd. Ik had hiervan wel twee lagen nodig omdat het plaatje niet vlak is maar randen heeft. Om te openen druk ik dan gewoon ongeveer op de plaats waar de knop van de DVD drive zit. Een paar stukjes extra tape op het plaatje ter hoogte van de knop van de drive zorgen voor voldoende druk om de knop in te drukken.

Ik zou zeggen Google eens op "stealth + casenaam" of baseer je op anderen hun ervaring zoals deze bijvoorbeeld.

Moonbaby

Legacy Member
Marz zei:
Komt er op neer dat je je afdekplaatje van je case (indien nodig) wat aanpast en op of in plaats van het front van je DVD drive monteert. Op die manier lijkt het alsof er geen DVD in zit, vandaar stealth.

Ik weet niet precies welke case je hebt, maar ikzelf heb een witte Aerocool DS waarbij dit best goed werkt. In mijn geval heb ik de DVD iets meer naar achter geplaatst en de plastic haakjes van het afdekplaatje van de case wat afgesneden/geschuurd. Vervolgens met dubbelzijdige tape van 3mm dik ofzo het plaatje op de DVD drive gekleefd. Ik had hiervan wel twee lagen nodig omdat het plaatje niet vlak is maar randen heeft. Om te openen druk ik dan gewoon ongeveer op de plaats waar de knop van de DVD drive zit. Een paar stukjes extra tape op het plaatje ter hoogte van de knop van de drive zorgen voor voldoende druk om de knop in te drukken.

Ik zou zeggen Google eens op "stealth + casenaam" of baseer je op anderen hun ervaring zoals deze bijvoorbeeld.

goede tip!

Ik denk dat ik het idd beter zo zou doen, is nog eens iets anders ook :p
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan