herke
Legacy Member
Hey, heb weer wat te koop.
-DL360 G2 compaq.
Meer info? Vraag maar.
min 20€ meeneem 40€
-NX8800GTX MSI 768Mb
Met doos, molex to 6pin pci, DVI to VGA, S-Video kabel male to male.
En dan nog Company of heroes er bij.
Kaart is gereflowd geweest, nieuwe koelpasta.
min 30€ meeneem 40€
Ventilators. Zonder connector of met rare connector.
-2x 80mm Yateloon en dan loglife fans.
-2x92mm Yateloon fans +grills.
min 8€ meeneem 10€ (alles).
Staat ook op Tones en tweakers.
-DL360 G2 compaq.
Meer info? Vraag maar.
min 20€ meeneem 40€
-NX8800GTX MSI 768Mb
Met doos, molex to 6pin pci, DVI to VGA, S-Video kabel male to male.
En dan nog Company of heroes er bij.
Kaart is gereflowd geweest, nieuwe koelpasta.
min 30€ meeneem 40€
Ventilators. Zonder connector of met rare connector.
-2x 80mm Yateloon en dan loglife fans.
-2x92mm Yateloon fans +grills.
min 8€ meeneem 10€ (alles).
Staat ook op Tones en tweakers.