Archief - Dell Vostro 3750

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

KnightOfCydonia

Legacy Member
Ik heb dus vorige week een nieuwe laptop gekocht: de Dell Vostro 3750.
Ik ben zéér tevreden met deze laptop, MAAR heb spijt dat ik het model met de Intel Integrated Graphics gekocht heb.

Initiëel was ik van plan om naast deze laptop gewoon een desktop te kopen voor mijn gaming honger te stillen, maar nu ik deze laptop heb en merk dat deze zelfs met integrated GPU een enorme verbetering is op mijn vorige, twijfel ik of dit wel geen absurde beslissing was. :confused:

Inruilen bij Dell zal niet meer gaan sinds ik de verpakking geopend heb en specificaties heb laten wijzigen, dus nu overweeg ik om deze te verkopen en gewoon hetzelfde model met de Nvidia Geforce GT 525M te kopen, die weliswaar een euro 250 duurder is, en het toch maar op één systeem te houden.

Dus als iemand interesse heeft in een Dell Vostro 3750 en een serieus bod wil doen, ik ben bereid tot 100 euro van de nieuwprijs af te doen.

Dell Vostro 3750
Intel Core i3 2310M
4GB Ram DDR3 1333Mhz
Intel Graphics HD
17 inch mat 1600*900 Lucerne Red
Backlit Azerty toetsenbord

Gekocht aan €630 + €33 voor extra RAM latje,
Eventueel bereid te verkopen aan €525,
hij moet niet per se weg, ik ga er geen meerdere honderden euro's op inschieten, dan kan ik beter alsnog de desktop aanschaffen.

ThatsPrettyDope

Legacy Member
450. Van waar ben je? Hoe zit dat juist met de garantie?

KnightOfCydonia

Legacy Member
Sorry, veiling momenteel niet meer aan de orde, in debat met Dell Customer care over opties om eventueel nog in te ruilen met een beter model mits opleg.

Tenzij je natuurlijk bereid bent om mij de volle prijs te betalen die Dell me er nog voor zou geven (600 aankoop - verzendkosten), maar dat is natuurlijk een heel stuk meer dan jouw bod.

Alvast mijn verontschuldigingen, maar zoals ik zei bij de start, hij moest niet weg. :S
Mocht je hem nog nieuw willen kopen (zoals blijkt uit je andere thread), het is een degelijk gebouwde laptop zonder al te veel nodeloze proefversies van nutteloze software, enige minpunt was de wachttijd :P (net geen 2 weken).
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan