Archief - Dell Studio 1749

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Jenthe

Legacy Member
Eerst en vooral: de laptop moet niet per se weg, ik heb net een nieuwe desktop aangeschaft en zou een kleinere en minder krachtige laptop willen hebben. Als ik er echter teveel op verlies houd ik hem gewoon bij.

De specificaties:

- 17.3" (1600X900) WLED TrueLife scherm met geïntegreerde webcam.
- Intel Core i5 M 520 @ 2,40 GHz met TurboBoost tot 2.933 GHz
- 1GB ATI Radeon HD 5650
- 320 GB HDD (7200 rpm)
- 4 GB RAM (2x2)
- 6 cell batterij
- Windows 7 Home Premium (64 bit)

Is in uitstekende staat, zo goed als krasloos. Ik heb hier volgens mij een €830 voor betaald maar ben niet 100% zeker. Factuur ligt hier zeker nog ergens dus die wordt ook meegeleverd. Aangekocht in augustus vorig jaar. Wordt verzonden in originele doos, inclusief alle papieren, CD's, adapter,...ect.

~joachim~

Legacy Member
Ik annuleer mijn bod van 500eur excl (zie voorgaande deel van dit topic), aangezien hier geen vordering te merken is en omdat ik intussen een laptop uit een ander topic gekocht heb.

Jenthe

Legacy Member
~joachim~ zei:
Ik annuleer mijn bod van 500eur excl (zie voorgaande deel van dit topic), aangezien hier geen vordering te merken is en omdat ik intussen een laptop uit een ander topic gekocht heb.

Gen probleem ;)

Barbeet

Legacy Member
Heb je eventueel interesse in een IPAD 2 16 GB aangekocht op 16/08 Witte versie Wifi (geen 3G)

Greetz

Jenthe

Legacy Member
Barbeet zei:
Heb je eventueel interesse in een IPAD 2 16 GB aangekocht op 16/08 Witte versie Wifi (geen 3G)

Greetz

Hmm, daar zou ik even over moeten nadenken, ik heb wel lichte interesse. Uiteraard zal er wel wat bijgelegd moeten worden aangezien de nieuwprijs daarvan (€479) zelfs lager is dan het hoogste (geweigerde) bod voor de laptop (€500 excl). Ik weet niet aan hoeveel opleg je gedacht had?

Barbeet

Legacy Member
Ja hou er rekening mee dat laptop wel al een jaar oud is é, de mijne een week :-)

+ nog een vraagske : bestaan er 2 modellen van de 1749 reeks?
Op het net vind ik 2 modellen de i3 en de i5
Heb je een correcte link naar de laptop?
Opleg is max 50 euro dat ik wil geven, voor meer ga ik passen.

Jenthe

Legacy Member
Barbeet zei:
Ja hou er rekening mee dat laptop wel al een jaar oud is é, de mijne een week :-)

+ nog een vraagske : bestaan er 2 modellen van de 1749 reeks?
Op het net vind ik 2 modellen de i3 en de i5
Heb je een correcte link naar de laptop?
Opleg is max 50 euro dat ik wil geven, voor meer ga ik passen.

Tijdens het bestellen van je laptop bij de Dell site kan je nog wat opties aanpassen. Ik heb gekozen om er een zwaardere processor in te steken. Ik denk dat een correcte link moeilijk is omdat de laptop niet meer te vinden is op de Dell site.

Ik zie in je thread dat je minimumprijs €400 excl is. Plus €50 is dat gelijkwaardig aan een bod van €450, wat minder is dan wat ik al aangeboden kreeg. €50 opleg is dus echt te weinig ;)

Barbeet

Legacy Member
Jenthe zei:
Tijdens het bestellen van je laptop bij de Dell site kan je nog wat opties aanpassen. Ik heb gekozen om er een zwaardere processor in te steken. Ik denk dat een correcte link moeilijk is omdat de laptop niet meer te vinden is op de Dell site.

Ik zie in je thread dat je minimumprijs €400 excl is. Plus €50 is dat gelijkwaardig aan een bod van €450, wat minder is dan wat ik al aangeboden kreeg. €50 opleg is dus echt te weinig ;)

Bedankt, maar dan ga ik passen, voor meer dan 500 euro koop ik me een nieuw model (ander merk)met 2 jaar garantie.
Greetz

Jenthe

Legacy Member
Barbeet zei:
Bedankt, maar dan ga ik passen, voor meer dan 500 euro koop ik me een nieuw model (ander merk)met 2 jaar garantie.
Greetz

Het zou me verbazen mocht die betere/gelijkwaardige specificaties (buiten garantie dan) hebben als deze maar dat is je goed recht ;)
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan