sireentje
Legacy Member
Deze is recentelijk hier aangekocht van Witte en verkeerd in heel goede staat.
Reden waarom ik hem nu verkoop is daar ik bepaalde spellen niet kan installeren voor mijn zoon.
Ik ga dus een andere desktop samenstellen hiervoor.
Heb hem 50€ betaald en wil er toch graag hetzelfde voor krijgen.
https://www.beyondgaming.be/archive/bs-hardware.195/dell-desktop-1.805333
Een ruil tegen hardware kan eventueel ook, o.a: Memory, cpu, mobo...
Reden waarom ik hem nu verkoop is daar ik bepaalde spellen niet kan installeren voor mijn zoon.
Ik ga dus een andere desktop samenstellen hiervoor.
Heb hem 50€ betaald en wil er toch graag hetzelfde voor krijgen.
https://www.beyondgaming.be/archive/bs-hardware.195/dell-desktop-1.805333
Een ruil tegen hardware kan eventueel ook, o.a: Memory, cpu, mobo...
