Archief - Deftige allround PC - Medion MD8860

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

pieterjanvh

Legacy Member
Bij deze verkoop ik een Medion MD8860, type P7350D.
De PC komt van een vriend die een laptop heeft aangeschaft voor gebruiksgemak.
Alles is perfect werkende en in deftige staat. Ik heb de binnenkant net volledig gereinigd. Kan zonder probleem ter plaatse worden getest.
Factuur en doos niet aanwezig, het gaat dus enkel om de PC zelf.

Specificaties
CPU: AMD Phenom II X4 925 - 2,8 GHz
Geheugen: 4GB DDR3
GPU: ATI Radeon HD5670 (1GB GDDR5)
Harde schijf: 1.5TB
OS: Legitieme Windows 10

Uitgebreide specs: klik

Foto's:
2w2g07m.jpg

2mhhsu0.jpg


Nieuwprijs (in maart 2010): 599 euro
Minimumprijs: 120 euro
Meeneemprijs: 170 euro

Kan worden afgehaald te Veerle-Laakdal.
Ik sluit af 24 uur na het laatst genoteerde bod.

Zymp

Legacy Member
Die prijs is nu niet zoo overdreven. Ik denk ook dat het moeilijk wordt om hier de 120 voor te halen (laat staan 170), maar je kan beter nadien zakken in prijs dan dat het binnen de 5 minuten aan meeneemprijs verkocht is (want dan weet je ook dat je prijs te laag was :p)
CPU en mobo zijn héél basic naar huidige normen, maar aangevuld met die relatief goede kaart, een goeie HDD en windows 10 voldoet die pc zeker voor gewoon gebruik. De 4GB ram is ook aan de lage kant voor het publiek hier, dat eerder op zoek is naar pc's waar mits een goeie GPU nog op gegamed kan worden.

Maar knal hier een SSD in, en dat bakske is meer dan genoeg voor gewoon gebruik!


Ik heb er wel lichte interesse in, maar heb er eigenlijk ook niet meer dan een 80-85 euro voor over (omdat ik het graag als backup pc zou houden en daar dus niet meer aan zou geven :) )

Edit: het jammerste voor uw prijs is gewoon dat het een Medion is :) Als je helemaal dezelfde pc in een andere case verkoopt, krijg je er makkelijk wat meer voor. Mensen verkijken hun soms zo op een merk dat er op staat. :unsure:

Slikkah

Legacy Member
€120 alvast hier, mss dat we samen met de rest kunnen afspreken ;)

pieterjanvh

Legacy Member
Slikkah zei:
€120 alvast hier, mss dat we samen met de rest kunnen afspreken ;)

Genoteerd!
Thanks alvast voor de eerlijke reactie en de tip Zymp. Ik herbekijk zo snel mogelijk de meeneemprijs!

lestef

Legacy Member
Heb lange tijd voor GSE gewerkt (toenmalige dienst naverkoop van Medion).
Als ik een goede raad mag geven , sloop dan direct die voeding en moederbord eruit , de rest is ok :)

pieterjanvh

Legacy Member
$woop zei:
125e afgehaald

Hey $woop,

Ik zet bij mijn topics altijd dat ik afsluit 24 uur na het laatst genoteerde bod.
Gezien Slikkah zijn bod gisteren om 16:20 uur heeft geplaatst, gaat de PC naar hem (uw reactie was om 18:26 uur).
Jammer (ook voor mij), maar regels zijn regels :D.

@Slikkah: PM voor afhandeling

kabapje

Legacy Member
Ps. Iedereen die medion maar een "brol" merk vind heeft duidelijke nog nooit zo een PC gehad, die dingen zijn imo de hedendaagse nokia's, stabiel en nie kapot te krijgen.

De mijne is +10jaar oud, 3de gebruiker, en kan de dag van vandaag nogaltijd perfect mee met renderen en moddeling en programmeren als nen nieuwen

Verstuurd van mijn A0001

pieterjanvh

Legacy Member
kabapje zei:
Ps. Iedereen die medion maar een "brol" merk vind heeft duidelijke nog nooit zo een PC gehad, die dingen zijn imo de hedendaagse nokia's, stabiel en nie kapot te krijgen.
De mijne is +10jaar oud, 3de gebruiker, en kan de dag van vandaag nogaltijd perfect mee met renderen en moddeling en programmeren als nen nieuwen
Verstuurd van mijn A0001

:D De nokia reference...
Ik heb er zelf eerlijk gezegd geen ervaring mee, maar de vriend voor wie ik hem verkocht was er erg tevreden over. Zo zeer zelfs dat zijn nieuwe laptop ook een Medion is.

Anyway, de PC is inmiddels al de deur uit!
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan