Archief - Defecte Dell Inspiron 1501 (LCD)

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

ldj

Legacy Member
Dell Inspiron 1501

AMD Sempron 3500+ 2GHz
1GB RAM DDR2 533MHz
60GB HDD
Vista Home Basic (sticker op de achterkant van de laptop)
15,4" beeldscherm

Het defect: de backlights van het scherm zijn stuk, heb de inverter vervangen zonder resultaat. Al de rest is nog perfect bruikbaar.

Geen lader meer bij, enkel de laptop, ook geen doos of zo.

Minimumprijs: 50 euro

http://www.notebookcheck.nl/typo3temp/pics/4733a50302.jpg

ldj

Legacy Member
@hey, alst fout op mobo was gaf hij extern geen beeld..

En ik noteer pas vanaf 50e exclu, sorry guys ;)

reavermaster

Legacy Member
hmm, lader er niet bij, scherm en inverter stuk, redelijk wat kosten aan om dat in goede staat nog te doen werken...

ldj

Legacy Member
reavermaster zei:
hmm, lader er niet bij, scherm en inverter stuk, redelijk wat kosten aan om dat in goede staat nog te doen werken...

inverter is niet stuk want heb 'm vervangen en nog steeds hetzelfde resultaat..

Dus IMO een lader (ebay 10-15 eur, en de backlights fixen -heb een aanbieding gehad op 9lives voor 50 euro)

Dus voor 65 euro + 60 is 120 eur (ruw geschat) voor een laptop die surfklaar is en op vista draait.. Lijkt me niks te duur

ldj

Legacy Member
ik ga nu geen discussie starten, ik zal meeneem op 50 zetten dan , de persoon die er tijd voor heeft doet sowieso een goede zaak als 'm de laptop trg aan de praat krijgt ;)

ldj

Legacy Member
st3eZz zei:
hoe zit het met de batterij? gaat deze nog lang mee?

dat kan ik niet zeggen aangezien ik de laptop niet heb aangehad om dat te kunnen controleren.. nuja, laptop is van 2007/2008 denk ik , ik heb het vermoeden dat anderhalfuur wel doenbaar is, want de laptop heeft ook een jaar gewoon op een kot uitgestaan

ldj

Legacy Member
kan opsturen naar antwerpen maar dan accept ik pas als u bod 40€ excl. is

ldj

Legacy Member
Che Guevara zei:
ik hoop dat je deze personen op zijn minst een pm hebt gestuurd voodat je uw meeneemprijs verandert

was zelfs een bieder bij de de meenemprijs nu dus al geboden heeft in het verleden

heb hem gisteren al een pm gestuurd nog voor ik de meeneem op 40 gezet had :)

ldj

Legacy Member
reavermaster zei:
idd, normaal heb ik dan al de meeneemprijs geboden...

heb u toch gepmt alst voor jou in orde was?

edit: voila, pm op 8 juli 2011, 15:56 gestuurd naar 'reavermaster' met de mededeling dat ik 40eur excl goed vond

ik ga ook niet moeilijk doen, 40 opgehaald is prima voor mij ;)

ik pm je mijn adres

reavermaster

Legacy Member
ldj zei:
heb u toch gepmt alst voor jou in orde was?

edit: voila, pm op 8 juli 2011, 15:56 gestuurd naar 'reavermaster' met de mededeling dat ik 40eur excl goed vond

ik ga ook niet moeilijk doen, 40 opgehaald is prima voor mij ;)

ik pm je mijn adres

ja das prima
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan