Archief - ddr3, fans, cpu cooler, ...

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

FlameDB

Legacy Member
Bij deze vanalles te koop:

1) 1x spire soundpad, geluidsdempende matten, ongeopend en nog nieuw in verpakking (nooit gebruikt geweest). Laagste minimumprijs gevonden is 11 euro online.

Minimum: €5
Meeneem: €5 excl.

2) 1x Enermax cluster 120mm PWM (4pin) fan met white led, 2 uur gebruikt geweest, nieuw in verpakking met originele accesoires.

ENERMAX.CO.UK - Cluster

http://users.telenet.be/flamedb/IMG_0361.JPG

nieuwprijs alternate: 17 euro

minimum: 6 excl.
meeneem: 8 excl.

3) 1x nanoxia fan:

Nanoxia FX12–2000, 120mm prijzen | Core | Tweakers.net Pricewatch

alle accesoires behalve de pwm adapter.

minimum: 3 excl.
meeneem: 5 excl.

http://users.telenet.be/flamedb/IMG_0360.JPG

4) 2x antec tri-fan (low, medium en high), zaten bij mijn antec p183 case.

http://users.telenet.be/flamedb/IMG_0359.JPG

minimum: 3 excl/stuk
meeneem: 5 excl/stuk

5) 1x Scythe s-flex sff21e 1200 rpm

Scythe S-FLEX™ S-FDB 120mm FAN
http://users.telenet.be/flamedb/IMG_0358.JPG

minimum: 3 excl
meeneem: 5 excl

6) 3x enermax T.B. silence 120mm

http://users.telenet.be/flamedb/IMG_0357.JPG
ENERMAX.CO.UK - T.B.Silence

minimum: 3 excl/stuk
meeneem: 5 excl/stuk

7) simpele fancontroller, kan 2 fans (3 of 4 pin) van 0 tot 100% doen draaien, en een fan van +/- 60% tot 100% (gaat er van uit dat het de cpu-fan is, en die mag nooit volledig stilstaan). Het pwm kabeltje ben ik kwijt en het heeft een gewone 4 pin power aansluiting (zoals oude ide harde schijven).

minimum: 4 excl/stuk
meeneem: 6 excl/stuk

http://users.telenet.be/flamedb/IMG_0356.JPG

8) kit 2x2gb ddr3 1333mhz 9-9-9-24 van corsair, komt met factuur van tones en dus nog garantie. Enkele maanden gebruikt geweest, werkt perfect.

http://users.telenet.be/flamedb/IMG_0355.JPG

minimum: 12excl
meeneem: 16excl

9) cpu koeler hyper 212+, komt met alle accesoires, zelf met nog een beetje koelpasta maar ik vrees dat deze net niet zal volstaan, dus best eigen koelpaste gebruiken. Enkele maanden in gebruik geweest. Factuur nog aanwezig.

http://users.telenet.be/flamedb/IMG_0353.JPG

minimum: 12 excl
meeneem: 17 excl

Dat was het.

Mijn voorkeur gaat sowieso uit naar pakketten en zeker wat betreft de fans. Er kan verzonden worden via de post en Kiala, afhaling in Gent kan ook maar enkel voor verkopen van boven de 10 euro (anders ga ik niet speciaal thuis blijven).

Mvg

FlameDB

Legacy Member
Genoteerd maar hou het nog even open. Tenzij je nu zegt 35 excl is het een deal. Maar iig genoteerd!


Sent from my iPhone using Tapatalk

Pestilence_007

Legacy Member
4) 2x antec tri-fan (low, medium en high), zaten bij mijn antec p183 case.
Hoe groot zijn deze? 120 - 140 mm?

FlameDB

Legacy Member
niet genoteerd, bod van sphinx606 is dan veel interessanter voor mij (1 pakket)

FlameDB

Legacy Member
Ga afsluiten. Nummers 4 6 7 8 voor 28 excl voor sphinx. Pm sent.

Rest hou ik wel als reserve dan..
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan