FlameDB
Legacy Member
Bij deze vanalles te koop:
1) 1x spire soundpad, geluidsdempende matten, ongeopend en nog nieuw in verpakking (nooit gebruikt geweest). Laagste minimumprijs gevonden is 11 euro online.
Minimum: €5
Meeneem: €5 excl.
2) 1x Enermax cluster 120mm PWM (4pin) fan met white led, 2 uur gebruikt geweest, nieuw in verpakking met originele accesoires.
ENERMAX.CO.UK - Cluster
http://users.telenet.be/flamedb/IMG_0361.JPG
nieuwprijs alternate: 17 euro
minimum: 6 excl.
meeneem: 8 excl.
3) 1x nanoxia fan:
Nanoxia FX12–2000, 120mm prijzen | Core | Tweakers.net Pricewatch
alle accesoires behalve de pwm adapter.
minimum: 3 excl.
meeneem: 5 excl.
http://users.telenet.be/flamedb/IMG_0360.JPG
4) 2x antec tri-fan (low, medium en high), zaten bij mijn antec p183 case.
http://users.telenet.be/flamedb/IMG_0359.JPG
minimum: 3 excl/stuk
meeneem: 5 excl/stuk
5) 1x Scythe s-flex sff21e 1200 rpm
Scythe S-FLEX™ S-FDB 120mm FAN
http://users.telenet.be/flamedb/IMG_0358.JPG
minimum: 3 excl
meeneem: 5 excl
6) 3x enermax T.B. silence 120mm
http://users.telenet.be/flamedb/IMG_0357.JPG
ENERMAX.CO.UK - T.B.Silence
minimum: 3 excl/stuk
meeneem: 5 excl/stuk
7) simpele fancontroller, kan 2 fans (3 of 4 pin) van 0 tot 100% doen draaien, en een fan van +/- 60% tot 100% (gaat er van uit dat het de cpu-fan is, en die mag nooit volledig stilstaan). Het pwm kabeltje ben ik kwijt en het heeft een gewone 4 pin power aansluiting (zoals oude ide harde schijven).
minimum: 4 excl/stuk
meeneem: 6 excl/stuk
http://users.telenet.be/flamedb/IMG_0356.JPG
8) kit 2x2gb ddr3 1333mhz 9-9-9-24 van corsair, komt met factuur van tones en dus nog garantie. Enkele maanden gebruikt geweest, werkt perfect.
http://users.telenet.be/flamedb/IMG_0355.JPG
minimum: 12excl
meeneem: 16excl
9) cpu koeler hyper 212+, komt met alle accesoires, zelf met nog een beetje koelpasta maar ik vrees dat deze net niet zal volstaan, dus best eigen koelpaste gebruiken. Enkele maanden in gebruik geweest. Factuur nog aanwezig.
http://users.telenet.be/flamedb/IMG_0353.JPG
minimum: 12 excl
meeneem: 17 excl
Dat was het.
Mijn voorkeur gaat sowieso uit naar pakketten en zeker wat betreft de fans. Er kan verzonden worden via de post en Kiala, afhaling in Gent kan ook maar enkel voor verkopen van boven de 10 euro (anders ga ik niet speciaal thuis blijven).
Mvg
1) 1x spire soundpad, geluidsdempende matten, ongeopend en nog nieuw in verpakking (nooit gebruikt geweest). Laagste minimumprijs gevonden is 11 euro online.
Minimum: €5
Meeneem: €5 excl.
2) 1x Enermax cluster 120mm PWM (4pin) fan met white led, 2 uur gebruikt geweest, nieuw in verpakking met originele accesoires.
ENERMAX.CO.UK - Cluster
http://users.telenet.be/flamedb/IMG_0361.JPG
nieuwprijs alternate: 17 euro
minimum: 6 excl.
meeneem: 8 excl.
3) 1x nanoxia fan:
Nanoxia FX12–2000, 120mm prijzen | Core | Tweakers.net Pricewatch
alle accesoires behalve de pwm adapter.
minimum: 3 excl.
meeneem: 5 excl.
http://users.telenet.be/flamedb/IMG_0360.JPG
4) 2x antec tri-fan (low, medium en high), zaten bij mijn antec p183 case.
http://users.telenet.be/flamedb/IMG_0359.JPG
minimum: 3 excl/stuk
meeneem: 5 excl/stuk
5) 1x Scythe s-flex sff21e 1200 rpm
Scythe S-FLEX™ S-FDB 120mm FAN
http://users.telenet.be/flamedb/IMG_0358.JPG
minimum: 3 excl
meeneem: 5 excl
6) 3x enermax T.B. silence 120mm
http://users.telenet.be/flamedb/IMG_0357.JPG
ENERMAX.CO.UK - T.B.Silence
minimum: 3 excl/stuk
meeneem: 5 excl/stuk
7) simpele fancontroller, kan 2 fans (3 of 4 pin) van 0 tot 100% doen draaien, en een fan van +/- 60% tot 100% (gaat er van uit dat het de cpu-fan is, en die mag nooit volledig stilstaan). Het pwm kabeltje ben ik kwijt en het heeft een gewone 4 pin power aansluiting (zoals oude ide harde schijven).
minimum: 4 excl/stuk
meeneem: 6 excl/stuk
http://users.telenet.be/flamedb/IMG_0356.JPG
8) kit 2x2gb ddr3 1333mhz 9-9-9-24 van corsair, komt met factuur van tones en dus nog garantie. Enkele maanden gebruikt geweest, werkt perfect.
http://users.telenet.be/flamedb/IMG_0355.JPG
minimum: 12excl
meeneem: 16excl
9) cpu koeler hyper 212+, komt met alle accesoires, zelf met nog een beetje koelpasta maar ik vrees dat deze net niet zal volstaan, dus best eigen koelpaste gebruiken. Enkele maanden in gebruik geweest. Factuur nog aanwezig.
http://users.telenet.be/flamedb/IMG_0353.JPG
minimum: 12 excl
meeneem: 17 excl
Dat was het.
Mijn voorkeur gaat sowieso uit naar pakketten en zeker wat betreft de fans. Er kan verzonden worden via de post en Kiala, afhaling in Gent kan ook maar enkel voor verkopen van boven de 10 euro (anders ga ik niet speciaal thuis blijven).
Mvg