thorgal0319
Legacy Member
Ik heb mijn kast nog eens opgengetrokken en wegens overbodig mag er nog één en ander de deur uit. Nieuwe topic met hetgeen overschiet van de vorige.
1. DDR2
Alle modules zijn (vroegere) top-end producten, weg wegens geen DDR2 mobo meer
1.1 OCZ EB Platinum, 2x 512Mb PC6400 4-3-3-8, de legendarische micron latten waar het allemaal mee begon. Staat : ga ervan uit dat ze nog werken (zit weliswaar levenslange garantie op). Los (geen blister of doos meer)
1.2 Corsair Dominator PC6400C3F, 2x 1Gb 3-4-3-9, met Corsair fan module. Paar uurtjes gebruikt voor review, daarna niet meer aangezien ik nog beter had. Micron based, gaan erg hoog, maar niet verder dan 2.4V getest. In originele blister. - VERKOCHT
1.3 Crucial Ballistix tracer PC8500, 2x 1Gb 5-5-5-15, crucial dus gegarandeerd Micron, met "lichtshow". Deze zijn meer dan looks en de beste DDR2 die ik ooit gehad heb. Doen 1350MHz+. Met pijn in het hart maar heb niks meer om ze op in te pluggen. In originele blister.
1.4 G.Skill F2-8500CL5D, 2x 1Gb 5-5-5-15, vermoedelijk eveneens Micron, maar dit is niet zeker. 1 latje regelmatig defect, echter voor zij die de moeite willen doen om het terug te sturen ;-) (zit levenslange garantie op maar is de moeite niet meer) Te bekijken als 1 apart latje, mag voor een prikje weg of samen met iets anders.
2. DDR3
OCZ Flex II PC16000, 2x 1Gb 8-8-8 1.9V, Samsung IC's, doet 2100 mhz met gemak. Opgelet : dit is high voltage DDR3 (haalt specs op 1.85V) dus niet geweldig geschikt voor i3-i5-i7 (werkt wel, maar je moet de geheugencontroller van de cpu permanent minimum 1.35-1.4V geven, hetgeen niet aan te raden is 24/7).
Perfecte staat, nauwelijks gebruikt, in originele doos incl. waterkoeling toebehoren die erbij zaten.
5. Lynksys ADSL2 Gateway.
Maar paar dagen gebruikt, na upgrade VDSL overbodig. Voor zij die het kunnen gebruiken De niet-draadloze versie. In de doos als nieuw, met Tones factuur.
6. H20 gerief :
Heb hier een ganse hoop overbodige dingen liggen, onder andere :
- Alphacool Nexxxos Extreme III RAD (3x 120mm)- VERKOCHT
- Alphacool Nexxxos TEC-Ice-cooler RAD (2x 80mm)
- Alphacool Nexxxos HP Pro CPU koeler S775
- Alphacool Nexxxos XP Bold CPU cooler S478 + S775 + AMD
- Alphacool Nexxxos XP CPU cooler S478
- Alphacool NVXP-3 6800/7800/7900GT full cover block (x2)
- Alphacool chipset cooler
- Cape Coolplex 25 extern reservoir- VERKOCHT
- Pompje Hydor L20 (pomp voor noodgevallen, slechts 1x gebruikt)- NIET MEER TE KOOP (KAPOT)
(lijst kan nog aangevuld met wat ik nog vind)
Dit alles is kompleet met montagestukken, maar allen zonder fittingen, die heb ik wel nog in gebruik. Van een aantal zaken heb ik nog de doos, van sommige niet.
Prijzen : wees realistisch in uw boden
Afhalen in Haacht of Leuven as always.
1. DDR2
Alle modules zijn (vroegere) top-end producten, weg wegens geen DDR2 mobo meer

1.1 OCZ EB Platinum, 2x 512Mb PC6400 4-3-3-8, de legendarische micron latten waar het allemaal mee begon. Staat : ga ervan uit dat ze nog werken (zit weliswaar levenslange garantie op). Los (geen blister of doos meer)
1.2 Corsair Dominator PC6400C3F, 2x 1Gb 3-4-3-9, met Corsair fan module. Paar uurtjes gebruikt voor review, daarna niet meer aangezien ik nog beter had. Micron based, gaan erg hoog, maar niet verder dan 2.4V getest. In originele blister. - VERKOCHT
1.3 Crucial Ballistix tracer PC8500, 2x 1Gb 5-5-5-15, crucial dus gegarandeerd Micron, met "lichtshow". Deze zijn meer dan looks en de beste DDR2 die ik ooit gehad heb. Doen 1350MHz+. Met pijn in het hart maar heb niks meer om ze op in te pluggen. In originele blister.
1.4 G.Skill F2-8500CL5D, 2x 1Gb 5-5-5-15, vermoedelijk eveneens Micron, maar dit is niet zeker. 1 latje regelmatig defect, echter voor zij die de moeite willen doen om het terug te sturen ;-) (zit levenslange garantie op maar is de moeite niet meer) Te bekijken als 1 apart latje, mag voor een prikje weg of samen met iets anders.
2. DDR3
OCZ Flex II PC16000, 2x 1Gb 8-8-8 1.9V, Samsung IC's, doet 2100 mhz met gemak. Opgelet : dit is high voltage DDR3 (haalt specs op 1.85V) dus niet geweldig geschikt voor i3-i5-i7 (werkt wel, maar je moet de geheugencontroller van de cpu permanent minimum 1.35-1.4V geven, hetgeen niet aan te raden is 24/7).
Perfecte staat, nauwelijks gebruikt, in originele doos incl. waterkoeling toebehoren die erbij zaten.
5. Lynksys ADSL2 Gateway.
Maar paar dagen gebruikt, na upgrade VDSL overbodig. Voor zij die het kunnen gebruiken De niet-draadloze versie. In de doos als nieuw, met Tones factuur.
6. H20 gerief :
Heb hier een ganse hoop overbodige dingen liggen, onder andere :
- Alphacool Nexxxos Extreme III RAD (3x 120mm)- VERKOCHT
- Alphacool Nexxxos TEC-Ice-cooler RAD (2x 80mm)
- Alphacool Nexxxos HP Pro CPU koeler S775
- Alphacool Nexxxos XP Bold CPU cooler S478 + S775 + AMD
- Alphacool Nexxxos XP CPU cooler S478
- Alphacool NVXP-3 6800/7800/7900GT full cover block (x2)
- Alphacool chipset cooler
- Cape Coolplex 25 extern reservoir- VERKOCHT
- Pompje Hydor L20 (pomp voor noodgevallen, slechts 1x gebruikt)- NIET MEER TE KOOP (KAPOT)
(lijst kan nog aangevuld met wat ik nog vind)
Dit alles is kompleet met montagestukken, maar allen zonder fittingen, die heb ik wel nog in gebruik. Van een aantal zaken heb ik nog de doos, van sommige niet.
Prijzen : wees realistisch in uw boden
Afhalen in Haacht of Leuven as always.
