Archief - DDR Ram, TV kaart, voeding, ...

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

GolfTom

Legacy Member
Paar oude onderdelen:

2 x 512 MB DDR pc 2700 RAM (is een setje)

250 watt voeding van FSP Group, is geen brol, maar maakt wel veel lawaai.
(daar valt mss wel iets aan te doen)

TV-tuner kaart van hercules, werkt op PCI
Ingangen: Distributie, gele tulp, S-video, audio (3.5)
Uitgangen: audio (3.5)
Je kan hiermee video's van je camera op je pc zetten.
Draaide hier op windows xp, maar op windows 7 zou dat ook moeten lukken medunkt.

Moederbord en CPU, hier mankeert iets mee:
Tijdens het booten krijg ik een constante beeptoon, het probleem ligt aan één van deze twee, welke weet ik niet.

Het is een P4 3.0 Ghz op een intel mobo. Deze zitten samen in een bijhorende case met ingebouwde cardreader etc.
Is tot op vandaag nog steeds een heel mooie case.

Liefst gaat dit alles samen weg voor een mooi bod, natuurlijk verwacht ik geen handenvol geld.

mocht er interesse zijn in bepaalde onderdelen, laat het weten.

Deze zal hier niet lang liggen, daar het stort wacht.

Bieden vanaf 0 euro.

Kenshi

Legacy Member
Ik zou de tuner kaart wel eens willen komen halen als je die anders toch maar weggooit. Eens proberen of ik die in win7 aan de praat krijg (mijn huidige werkt daar niet meer mee)
Kan er volgende week na mn werk even omkomen

GolfTom

Legacy Member
alle boden genoteerd.

Inclusief het gratis afhalen.

Blijft open tot zondagavond.

@ kiss: excl. right?

Ik heb toch liever excl. Boden, daar ik niet weet hoeveel de zending zal zijn.

GolfTom

Legacy Member
bikkerss zei:

Goh, ik zou moeten kijken maar de pc staat hier nu niet.

Hij was gelijkend aan de aldi pc destijds (die 512 RAM had).

Ik heb eerlijkgezegd niet zoveel moed om er veel werk in te steken.

ik heb bod in vriendenkring van 15 excl. op case mobo cpu en tv kaart.
Wat nu voorrang krijgt.

Voor mijn part hoort de case bij het moederbord, daar de case niet veel waard is zonder het mobo.

GolfTom

Legacy Member
Laatste upje, vanavond sluit ik af.

Mil aan de leiding voor RAM.

PS: sniping (laatste 30 min) = bieding verlengt met 2 uur.

GolfTom

Legacy Member
RAM verkocht, vriend wil het niet meer, dus rest terug te koop.

Samen met een FX 5200

pandekip, uw bod nog geldig?

GolfTom

Legacy Member
Kenshi zei:
Ik wil de tuner kaart wel alt nog komen afhalen.

Ik laat dit nog even openstaan, tot vrijdagavond, als er dan geen boden zijn mag je de tv tuner komen afhalen =)
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan