GolfTom
Legacy Member
Paar oude onderdelen:
2 x 512 MB DDR pc 2700 RAM (is een setje)
250 watt voeding van FSP Group, is geen brol, maar maakt wel veel lawaai.
(daar valt mss wel iets aan te doen)
TV-tuner kaart van hercules, werkt op PCI
Ingangen: Distributie, gele tulp, S-video, audio (3.5)
Uitgangen: audio (3.5)
Je kan hiermee video's van je camera op je pc zetten.
Draaide hier op windows xp, maar op windows 7 zou dat ook moeten lukken medunkt.
Moederbord en CPU, hier mankeert iets mee:
Tijdens het booten krijg ik een constante beeptoon, het probleem ligt aan één van deze twee, welke weet ik niet.
Het is een P4 3.0 Ghz op een intel mobo. Deze zitten samen in een bijhorende case met ingebouwde cardreader etc.
Is tot op vandaag nog steeds een heel mooie case.
Liefst gaat dit alles samen weg voor een mooi bod, natuurlijk verwacht ik geen handenvol geld.
mocht er interesse zijn in bepaalde onderdelen, laat het weten.
Deze zal hier niet lang liggen, daar het stort wacht.
Bieden vanaf 0 euro.
2 x 512 MB DDR pc 2700 RAM (is een setje)
250 watt voeding van FSP Group, is geen brol, maar maakt wel veel lawaai.
(daar valt mss wel iets aan te doen)
TV-tuner kaart van hercules, werkt op PCI
Ingangen: Distributie, gele tulp, S-video, audio (3.5)
Uitgangen: audio (3.5)
Je kan hiermee video's van je camera op je pc zetten.
Draaide hier op windows xp, maar op windows 7 zou dat ook moeten lukken medunkt.
Moederbord en CPU, hier mankeert iets mee:
Tijdens het booten krijg ik een constante beeptoon, het probleem ligt aan één van deze twee, welke weet ik niet.
Het is een P4 3.0 Ghz op een intel mobo. Deze zitten samen in een bijhorende case met ingebouwde cardreader etc.
Is tot op vandaag nog steeds een heel mooie case.
Liefst gaat dit alles samen weg voor een mooi bod, natuurlijk verwacht ik geen handenvol geld.
mocht er interesse zijn in bepaalde onderdelen, laat het weten.
Deze zal hier niet lang liggen, daar het stort wacht.
Bieden vanaf 0 euro.